منوچهری: پول نداریم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنیم

منوچهری: پول نداریم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی- امین منوچهری، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که این تیم به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، امین منوچهری درباره شرایط تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: وضعیت ما از لحاظ تمرینی و شرایط فنی خوبی است، اما از لحاظ مالی و امکانات در شرایط خوبی نیستیم. هیچ‌کدام از پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنیم. چون باید پول باشد تا هر پنج روز یک بار، تست‌های پزشکی انجام و محل تمرین ضدعفونی شود.

« باید برای داشتن آب معدنی و زمین تمرین، پول داشته باشیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: پارس جنوبی اصلاً برای مسئولان جمی مهم نیست و اینکه مردم با برد تیم خوشحال و با شکست تیم ناراحت می‌شوند، اهمیتی برای این مدیران ندارد.

مهاجم تیم پارس جنوبی درخصوص عدم حضور سرپرست باشگاه و مدیر منطقه ویژه پارس جنوبی بیان کرد: در دمای 50 درجه سانتیگراد به جم رفتیم تا آقایان زحمت نکشند و برای دیدن ما به تهران بیایند اما این اتفاق نیفتاد. در آن 10 روز مجبور شدیم از جیب‌مان خرج کنیم و به تهران برگشتیم.

منوچهری با تمجید از سرمربی و سرپرست تیم پارس جنوبی خاطرنشان کرد: هومن افاضلی کارها را انجام می‌دهد و چراغی با یک ماشین و با سیستم علی پروین، کارها را پیش می‌برد. این روش به 30 سال قبل برمی‌گردد که همه کار با یک ماشین انجام می‌‌شود، البته الان سیستم به‌روزتر شده و در ماشین‌های خودمان لباس عوض می‌کنیم اما خوابگاه را از ما گرفتند.

وی با بیان اینکه این اتفاقات در شأن فوتبال ایران نیست که تیمی در لیگ برتر کشور دارای چنین سیستمی باشد، گفت: تیم‌های قطری به مدت 45 روز در بهترین هتل‌های این کشور قرنطینه هستند. اگر فوتبال ایران موفقیتی به دست می‌آورد، به خاطر استعدادهای فردی است و مطمئن باشید در چند سال آینده، باختن به قطر با اختلاف دو تا سه گل تبدیل به آرزوی ما می‌شود.

مهاجم پارس جنوبی جم درخصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تیم تصریح کرد: ما یک بار تست کرونا دادیم که تست چهار نفر مثبت شد. پس از آن دیگر به خدا توکل کردیم و پولی نداریم که پنج روز یک بار تست بدهیم. باشگاه نمی‌تواند پول یک جلسه تمرین را تامین کند، آن وقت 25 میلیون تومان برای تست PCR هزینه کند؟

منوچهری در پاسخ به این پرسش که زردپوشان چند درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: در حالی که دریافتی بیشتر تیم‌ها به 70 تا 80 درصد رسیده، اعضای تیم ما 50 درصد گرفته‌اند و خودم و چند بازیکن دیگر نیز هیچ پولی دریافت نکرده‌یم.

7413