اقدام جنجالی دیبالا؛ انتخاب لیورپول در فیفا ۲۰ و خواندن شعار هواداران آن‌ها!

اقدام جنجالی دیبالا؛ انتخاب لیورپول در فیفا ۲۰ و خواندن شعار هواداران آن‌ها!

خبرگزاری فوتبالی – پائولو دیبالا، ستاره تیم یوونتوس در یک ویدیو که در آن به بازی فیفا ۲۰ با دله الی می‌پرداخت باعث شده توجه هواداران لیورپول به او جلب شود و در فضای مجازی مورد استقبال قرار گیرد.
به گزارش فوتبالی، در دوران قرنطینه بسیاری از فوتبالیست‌‌ها به دنبال پیدا کردن راهی برای گذراندن وقت و تفریح بودند که بسیاری از آن‌ها روی به بازی‌های کامپیوتری آوردند. تورنمنت‌های خیریه‌ بسیار زیادی برگزاری شد و بسیاری از بازیکنان مانند مارکوس آسنسیو نشان دادند چه توانایی‌های بالایی در بازی‌های کامپیوتری دارند.
در همین زمینه، دله الی و پائولو دیبالا تصمیم گرفتند در رویدادی که توسط سازمان گیمر‌ها (بازیکنان بازی‌های ویدیویی) بدون مرز شکل گرفته، حضور پیدا کنند و در تورنمنت فیفا ۲۰ آن‌ها به رقابت بپردازند. این تورنمنت روز جمعه آغاز شده و الکساندر آرنولد هم توانسته اولین بازی خود را مقابل یک خواننده با پیروزی پشت سر بگذارد.
در همین راستا دیبالا و دله الی به مصاف هم رفتند. دیبالا تیم خود را لیورپول انتخاب کرد و الی، پاریسن ژرمن را. نکته‌ای که در بازی این دو در فضای مجازی سر و صدای زیادی راه انداخت این بود که پس از گل اول توسط دیبالا، این بازیکن شروع به خواندن معروف‌ترین شعار لیورپولی‌ها یعنی تو تنها قدم نخواهی زد، کرد. این مسئله باعث واکنش هواداران لیورپول شد و آن‌ها معتقد بودند یا دیبالا طرفدار لیورپول بوده یا می‌خواهد به زودی به این باشگاه منتقل شود.
هنوز دیبالا نسبت به  حاشیه‌های ایجاد شده پاسخی نداده اما ویدیویی که در آن شعار هواداران لیورپول را می‌خواند به شدت در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

1101