محمودزاده: 60 درصد ورزشگاه‌های لیگ یک شرایط مناسبی دارند

محمودزاده: 60 درصد ورزشگاه‌های لیگ یک شرایط مناسبی دارند

خبرگزاری فوتبالی- مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال گفت: 60 درصد ورزشگاه‌ها شرایط برگزاری مسابقات زیر نور را دارند.

به گزارش فوتبالی، فریبرز محمودزاده در گفت و گویی در مورد دلیل تعویق دوباره مسابقات لیگ یک و اینکه ورزشگاه‌های لیگ یک شرایط برگزاری مسابقات زیر نور در تابستان را دارند یا نه، اظهار داشت:  برای اینکه باشگاه‌ها شرایط آماده‌سازی بهتری را تا شروع مسابقات داشته باشند مسابقات لیگ دسته اول یک هفته به تعویق افتاد تا خواست اکثر باشگاه‌ها را در این مورد اجابت کنیم. از سویی دیگر با توجه به گرمای هوا در تیر و مرداد به باشگاه‌ها تاکید کرده‌ایم که مسابقات زیر نور برگزار خواهد شد زیرا در تابستان انجام بازی در ساعت 16 یا 17 مقدور نیست و قطعا بازی‌های لیگ یک زیر نور برگزار خواهد شد.

وی افزود: سازمان لیگ قبل از فرا رسیدن عید نوروز و حتی قبل از انتشار ویروس کرونا مکاتباتی با باشگاه‌ها در جهت تجهیز و تکمیل ورزشگاه‌هایشان انجام داده بود. پیش از این ریاست محترم سازمان لیگ سه مرتبه به باشگاه‌های لیگ یک نامه نوشت و خواستار تکمیل و تجهیز ورزشگاه‌ها شد. چهارمین مکاتبه سازمان لیگ با باشگاه‌های لیگ در هفته گذشته بود که در این نامه به هر باشگاه‌ به طور اختصاصی نواقص و مشکلات ورزشگاه‌های خانگی‌ را یادآوری کردیم.

مسئول لیگ یک در مورد وضعیت ورزشگاه‌های این سری از مسابقات عنوان کرد: 60 درصد ورزشگاه‌های لیگ یک هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات حتی زیر نور ندارند. 20 درصد ورزشگاه‌های لیگ یک اما نورشان خیلی مناسب نیست و حداقل باید نور این ورزشگاه‌ها 300 لوکس تقویت شود اما 20 درصد از ورزشگاه‌ها شرایط برگزاری مسابقات در زیر نور را ندارند و اگر شرایط نور این ورزشگاه‌ها مناسب نشود مسابقات این تیم‌ها در ورزشگاهی مجهز در سطح استان یا خارج از استان برگزار می‌شود.

7655