کورتوا: می‌خواهیم در استادیومی به نام اسطوره رئال مادرید قهرمان شویم

کورتوا: می‌خواهیم در استادیومی به نام اسطوره رئال مادرید قهرمان شویم

خبرگزاری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید در مصاحبه ای با شبکه اسپانیایی موویستار گفت:" عجیب است اگر بگوییم که ضعیف تر  از بارسلونا هستیم آن هم در حالی که قبل از قرنطینه  شکستشان دادیم. البته بعد از ان مقابل بتیس شکست خوردیم اما در حال حاضر شرایط خوبی داریم و به همین خاطر گفتم که قهرمانی بارسلونا عادلانه نیست."

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلژیکی در مورد شانس هایش در رئال مادرید صحبت کرد و گفت :" انگیزه زیادی داریم تا لیگ را دوباره شروع کنیم و برای بردن بجنگیم. باعث افتخار است که در یک استادیوم به نام اسطوره ای همچون دی استفاده بازی کنیم که بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است. این برای تاریخ باشگاه زیباست که در ان جا قهرمان لالیگا شویم. تمریناتی که انجام دادیم خیلی خوب بوده است و مشکلی برای بازی در ان جا نداریم."

کورتوا در مورد شانس هایش برای کسب جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه بان فصل لالیگا هم صحبت کرد:" این جوایز انگیزه می دهند. دو بار با اتلتیکو قهرمان شدم و دوست دارم با رئال مادرید هم قهرمان شوم. کل تیم باید تلاش کنند. من برای مهار شوتها تلاش می کنم اما این یک جایزه برای کل تیم است. اگر به روندی که از اکتبر داشتم ادامه بدهم، می توانم این جایزه را ببرم."