دی‌یونگ: وقتی مسی حرف می‌زند، گوش می‌دهم

دی‌یونگ: وقتی مسی حرف می‌زند، گوش می‌دهم

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا گفت که وقتی مسی توصیه ای انجام می دهد، ترجیح می دهد که فقط گوش کند چرا که لئو بهترین بازیکن دنیاست.

به گزارش فوتبالی، دی یونگ در مصاحبه با رادیو بی بی سی گفت :"وقتی لئو مسی حرف می زند و توصیه می دهد، فقط باید گوش داد چرا که او بهترین بازیکن دنیاست. گاهی می گوید که با عمق بیشتری بازی کنم یا کارهای دیگری بکنم تا کیفیت کارم بالاتر برود."

بازیکن هلندی گفت که آژاکس و بارسلونا از نظر سبک بازی و دیدگاه به فوتبال خیلی با هم مشابه هستند و در ادامه بیان کرد:" از بازی در این جا خیلی خرسند هستم. بازی کردن در بارسا رویایی است که از بچگی داشتم چرا که باشگاه محبوب من در خارج از هلند بوده اند. وقتی که به سراغ من آمدند، تصمیم راحتی برای این انتخاب داشتم. در بارسا هدف این است که خوب بازی کنیم و همه بازیها را ببریم. فشار خیلی زیاد است و سعی می کنیم که همه جام ها را ببریم اما این را دوست داریم."

دی یونگ در مورد جنبش "جان سیاهان مهم است" و اعتراضات به مرگ جرج فلوید هم صحبت کرد و گفت:" در رختکن بازیکنانی از آمریکای جنوبی، هلند، اسپانیا و جاهای مختلف دنیا داریم. رنگ پوست ذاتی است و به هیچ وجه اهمیتی ندارد. ورزش نقش مهمی در مبارزه با نژادپرستی ایفا می کند."