پاسخ منفی دی یونگ به بارسلونا

پاسخ منفی دی یونگ به بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی - فرنکی دی یونگ تایید کرد که قصد دارد علیرغم علاقه بارسلونا در آژاکس باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه هلندی موفق شد روز سه شنبه با پیروزی 3 - 1 برابر دیناموکیف مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد.

و دی یونگ تایید کرده که پس از جلب توجه بارسلونا، همچنان قصد دارد در هلند بماند. 

خبرها حاکی از این است که تیم ارنستو والورده قصد دارد مبلغ زیادی را برای خرید این بازیکن 21 ساله خرج کند تا خط هافبک خود را بیش از پیش تقویت کند اما دی یونگ امیدوار است که بتواند به جای حضور در ترکیب بارسا، در برابر آنها بازی کند. 

او به ان او اس گفت: " شاید روزی به بارسلونا پیوستم اما این اتفاق این فصل رخ نمی دهد. من در آژاکس می مانم. فکر می کنم سال خوبی در پیش دارم. دوست دارم با آژاکس مقابل بارسا بازی کنم. تیم ما خوب است و شایسته حضور در مرحله گروهی بودیم. حالا باید ببینیم در لیگ قهرمانان قادر به انجام چه کارهایی هستیم. این اولین بار است که من با حریفان بزرگ روبرو می شوم. اما امیدوارم در گروه خوبی بیفیتم. "

منابعی به سایت گل گفته اند که ایده اولیه بارسا جذب همزمان دی یونگ و ماتییس در تابستان 2019 بوده است اما با توجه به علاقه سایر باشگاه های اروپایی به این بازیکنان تصمیم گرفته که این موضوع را زودتر عملی کند. 

آژاکس تابستان شلوغی را پشت سر گذاشت. آنها دیلی بلیند را از منچستریونایتد به خدمت گرفتند، دوشان تادیچ را نیز اغوا کردند که از ساوتهمپتون به آمستردام بیاید. حسن بنده و زکریا لبیاد نیز برای بازی در لیگ قهرمانان به این باشگاه پیوستند. 

این باشگاه در دور دوم رقابت های انتخابی وارد مسابقات شد و با پیروزی برابر اشتروم گراتس، استاندارد لیژ و دیناموکیف موفق به صعود به لیگ قهرمانان شد. 

دی یونگ 46 بازی برای آژاکس انجام داده و 8 گل زده و 11 پاس گل در کارنامه خود دارد. 

این هافبک جوان در تمام رده های جوانان تا تیم ملی زیر 21 سال برای هلند به میدان رفته است.