کومان: همه می‌دانند رویایم مربیگری در بارسلونا است

کومان: همه می‌دانند رویایم مربیگری در بارسلونا است

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند در مصاحبه با رادیو کاتالونیا گفت که دوست دارد سرمربی بارسلونا شود.

به گزارش فوتبالی، کومان قبل از ستین گزینه هدایت بارسلونا بود اما این پیشنهاد را رد کرد. وی اظهار داشت:" همه می دانند که رویای من مربیگری در بارسلونا است.امیدوارم فرصت جدیدی در آینده داشته باشم و هنوز مطمئنم که این شانس وجود دارد. اما همه چیز به مسیر خودم بستگی دارد چرا که باید تجربه کافی را برای مربیگری در تیم بزرگی نظیر بارسلونا به دست بیاورم. در اوایل سال 2020 با تماسی از جانب بارسلونا مواجه شدم اما باید به قولی که به تیم ملی داده بودم عمل می کردم .در آن زمان فکر می کردم که امسال یورو برگزار می شود هر چند که ویروس همه چیز را عوض کرد. امروز تیم ملی مهمترین بخش است و هیچ کس نمی داند که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

زننده گل اولین قهرمانی بارسا در اروپا در سال 1992 در ادامه بیان کرد :" در مورد این مسئله با تیم ملی هلند صحبت کردم. دو سال دیگر قرارداد دارم و به قولم عمل خواهم کرد. برای سرمربی تیم ملی مثل بازیکنان، حضور در یک تورنمنت بزرگ خیلی مهم است و سال بعد یورو برگزار خواهد شد. در حال حاضر به هیچ وجه به این که بند آزادسازی در قراردادم با تیم ملی وجود داشته باشد فکر نمی کنم چرا که از کارم در تیم ملی خیلی خوشحال هستم."

کومان در این باره که چند هفته پیش به علت مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده بود هم صحبت کرد:" تقریبا یک ماه پیش دچار مشکل قلبی شدم و خوشبختانه همسرم بارتینا واکنش سریعی داشت. در حال حاضر حس خوبی دارم و خوشحالم که دوباره حالم خوب است. هفته گذشته آزمایش قلب دادم و نتیجه اش خوب بود."