طارمی در فیورنتینا؟ باید سرمربی تغییر کند!

طارمی در فیورنتینا؟ باید سرمربی تغییر کند!

خبرگزاری فوتبالی- مهدی طارمی به واسطه نمایش خوبی که در ترکیب ریوآوه داشته به طور حتم در پایان فصل جاری به یک تیم بزرگ تر ملحق خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، باشگاه ریوآوه سیاست را فروش مهدی طارمی در ماه ژوئن قرار داده چرا که اگر بیش از این صبر کند مهدی آزاد خواهد شد و آنوقت از ترانسفر این بازیکن هیچ عایدی نخواهد داشت. بر اساس گزارش هایی که بارها آنرا خوانده ایم دو باشگاه مطرح پرتغال یعنی بنفیکا و پورتو برای بخدمت گیری این بازیکن ایرانی ابراز تمایل کرده اند و اعلام آمادگی کرده اند برای خرید این بازیکن 5 میلیون یورو هزینه کنند. البته سایت ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن را 7 میلیون یورو تخمین زده و طبیعی است اگر مهدی در هفته های باقی مانده لیگ برتر پرتغال به روند گلزنی اش ادامه دهد قیمت او در سایت مورد اشاره بالاتر برود. 

 

اما همیشه معادلات در فصل نقل و انتقالات آنطور که تصور می شود پیش نمی رود و شاید در نهایت شاهد حضور مهدی در تیمی غیر از پورتو و بنفیکا باشیم. به تازگی پائولو سوسا – سرمربی بوردو فرانسه که از بازیکنان سابق تیم ملی پرتغال بشمار می رود با مهدی طارمی تماس گرفته و خطاب به این بازیکن ایرانی گفته لیگ برتر پرتغال را با جدیت دنبال می کند و بازی های او را دیده و قصد دارد خرید وی را به باشگاه فیورنتینا پیشنهاد دهد. ( از قرار معلوم پائولو سوسا پایان فصل جاری از تیم بوردوی فرانسه جدا می شود و به فیورنتینا خواهد رفت.) مهدی طارمی با تشکر از تماس پائولو سوسا از بازی در سری آ و تیم فیورنتینا استقبال کرد اما به این نکته اشاره کرد برای جدایی از ریوآوه باید با این باشگاه مشورت کند چرا که یک فصل دیگر با این تیم پرتغالی قرارداد دارد و از سویی دوست دارد در پایان فصل در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. البته باید به این نکته اشاره داشت حضور مهدی طارمی در تیم فیورنتینا ابتدا منوط به این است که قرارداد سوسا با تیم ایتالیایی امضاء شود و از سویی باشگاه فیورنتینا باید خواسته های مالی باشگاه ریوآوه را برآورده کند. 

 

گفتنی است دو تیم بنفیکا و پورتو برای خرید مهدی طارمی 5 میلیون یورو به ریوآوه پیشنهاد داده اند. باشگاه پرتغالی امیدوار است با ادامه گلزنی های مهدی طارمی در هفته های باقی مانده لیگ برتر پرتغال مبلغ رضایتنامه این بازیکن را بالاتر ببرد. هم چنین در روزهای اخیر رسانه های پرتغال در مورد ابراز تمایل یک باشگاه چینی برای در اختیار گرفتن مهدی طارمی اخبار متعددی منتشر کردند که گویی مبلغ پیشنهادی از سوی باشگاه چینی وسوسه انگیز بود اما مهدی طارمی اعلام کرد به هیچ وجه به دنبال بازگشت به فوتبال آسیا نیست. مهدی طارمی اگر چه یک فصل دیگر با تیم ریوآوه قرارداد دارد اما جدایی او باید با رضایت طرفین به خصوص بازیکن باشد. در غیر اینصورت قرارداد باقی مانده به قوت خود باقی خواهد ماند و مهدی طارمی در صورتی که هیچ یک از پیشنهادات را نپذیرد می تواند فصل آتی هم در ریوآوه بازی کند.

7413