رسمی/ خرید 19 میلیون یورویی رم از فیورنتینا

رسمی/ خرید 19 میلیون یورویی رم از فیورنتینا

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه رم خبر انتقال رسمی ژردن ورتو به تیمشان را اعلام کردند. این بازیکن جوان که سابقه حضور در تیم ملی زیر 21 ساله های فرانسه را دارد در ابتدا یک فصل به صورت قرضی از فیورنتینا به رم منتقل خواهد شد و بعد از آن سران باشگاه رم مجبورند تا با پرداخت 16 میلیون یورو او را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، سران رم برای این انتقال قرضی یک میلیون یورو به فیورنتینا پرداخت کرده اند. این بازیکن قراردادی 5 ساله را با رم به امضا رسانده و بدین ترتیب تا سال 2024 در استادیو الیمپیکو به میدان خواهد رفت. البته با توجه به شرایط و عملکرد این بازیکن درترکیب رم، سران این باشگاه ممکن است مجبور به پرداخت 2 میلیون یوروی دیگرنیز بشوند.

ورتو در سال 2013 با تیم ملی زیر 23 ساله های فرانسه به قهرمانی جهان رسید و سابقه بازی در تیمهایی مثل نانت فرانسه و استون ویلای انگلیس را درکارنامه ورزشی اش دارد. این بازیکن 26 ساله پیش از این پیراهن فیورنتینا را به تن می کرد. ورتو در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه رم گفت:« خیلی خوشحالم که در باشگاه بزرگی مثل رم درکنار این بازیکنان بزرگ بازی خواهم کرد . خوشحالم که این فرصت برایم فراهم شد تا برای رم بازی کنم و تجربیاتم را با هم تیمی های بزرگم به اشتراک بگذارم.»

رمی ها در بازار تابستانی چند بازیکن مهم مثل کنستانتینوس مانولاس، استفان الشعراوی و لوکا پلگرینی را از دست داده بودند و لئوناردو اسپیناتزولا را از یوونتوس به خدمت گرفتند و چند خرید دیگر مثل پائو لوپز، برایان کریستانته، آمادئو دیاوارا و ورتو را از تیمهای مختلف انجام دادند.

 6363