دو تیمی که فرصت خرید لوتارو با هشت میلیون یورو را از دست دادند

دو تیمی که فرصت خرید لوتارو با هشت میلیون یورو را از دست دادند

پایگاه خبری فوتبالی - لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی که حالا مورد توجه بارسلونا قرار گرفته، زمانی در یک قدمی حضور در رم قرار داشت.

به گزارش فوتبالی، لوییز روتزی ایجنت ایتالیایی در مصاحبه ای با "توتومرکاتو وب" در این باره صحبت کرد و گفت:" در ژانویه 2018 ، لوتارو را به رم پیشنهاد داد. قیمتش در ان زمان هشت میلیون یورو بود که رقم فسخ قراردادش بود اما جالوروسی ها مخالفت کردند. با اتلتیکو مادرید هم مذکراتی انجام دادیم که مذاکرات مهمی بود اما در نهایت به توافق دقیقی دست پیدا نکردیم."

بعد از آن اما مدیر راسینگ آرژانتین رقم فسخ قرارداد را به 20 میلیون یورو رساند و این بازیکن راهی اینتر شد. نراتزوری ها کار جذب لوتارو را در 4 ژولای 2018 به سرانجام رساندند و او را با 25 میلیون یورو به خدمت گرفتند. لوتارو در اولین فصلش در اینتر در 35 بازی 9 گل زد اما در فصل بعدی زیر نظر کونته شکوفا شد. در حقیقت لوتارو در این فصل در 31 بازی با ثبت 16 گل درخشان اهر شده است و در بازیهای لیگ ایتالیا عملکرد بی نظیری داشته است. پیرو اوسیلیو مدیر ورزشی اینتر برای فروش لوتارو 111 میلیون یورو که رقم فسخ قراردادش است را می خواهد، آن هم در حالی که این بازیکن دو سال پیش فقط 8 میلیون یورو قیمت داشته است.