گولسیانی: سپاهان امتیازهای مهمی از دست داد

گولسیانی: سپاهان امتیازهای مهمی از دست داد

خبرگزاری فوتبالی- مدافع گرجستانی سپاهان می‌گوید فاصله امتیازی زیادی با صدر جدول پیدا کردند، اما همچنان امیدوار به ادامه فصل هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، گئورگی گولسیانی در خصوص آخرین شرایط جسمانی خود اظهار کرد: ۲۶ فوریه(هفتم اسفندماه ۹۸) بود که بخشی از غضروف را ترمیم کردم. دوره‌ی بهبودی این آسیب‌دیدگی که تخمین زده می‌شود، ۷-۶ ماه است که اکنون بیش از ۳ ماه از آن گذشته است.

 

او ادامه داد: من هر روز تمرینات خود را انجام می‌دهم و طبق پروتکل‌های توان‌بخشی عمل می‌کنم. به دنبال آن هستم که برای فصل آینده آماده باشم و برای بازگشت به میادین بی‌صبرانه و مشتاقانه تلاش می‌کنم؛ امیدوار هستم آن روز هرچه سریع‌تر از راه برسد.

مدافع گرجستانی سپاهان تصریح کرد: طبق یک برنامه منظرم هر روز صبح تمرینات توان‌بخشی خود را در مرکز ویژه‌ای انجام می‌دهم و بعد از آن، نوبت حضورم در کنار خانواده‌ام می‌رسد. همه تلاشم را انجام می‌دهم تا آنجا که می‌توانم با آنها وقت بگذرانم.

 

گولسیانی درباره شرایط سپاهان می‌گوید: ما امتیازات مهمی را در مقطع مهمی از فصل از دست دادیم و این اتفاق بدی برای تیم ما بود چراکه حریفان از این فرصت برای رسیدن به ما استفاده کردند و حالا همانطور که می‌دانید، فاصله‌مان(با صدر جدول) زیاد شده است.

 

او یادآور شد: این را باید بگویم که ما هنوز ناامید نیستیم و تا زمانی که جدول امتیازات امکان رسیدن به صدر جدول و قهرمانی را به ما بدهد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم و با بالاترین توان مبارزه خواهیم کرد.

7413