منچسترسیتی به دنبال خرید کاپیتان چهارم بارسلونا

منچسترسیتی به دنبال خرید کاپیتان چهارم بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - میگل ریکو خبرنگار اسپانیایی نشریه موندودپورتیوو گزارش داده است که منچسترسیتی شرایط جذب سرجی روبرتو بازیکن آچارفرانسه بارسلونا را دنبال می کند که توان حضور در پست های مختلف را دارد، از مدافع کناری گرفته تا هافبک میانی.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هنوز آینده نلسون سمدو در بارسلونا مشخص نشده است، مدیران بارسلونا هیچ تمایلی به فروش سرجی روبرتو ندارند اما اگر قصد این انتقال را داشته باشند فقط پول نقد می خواهند و حاضر نیستند تا بازیکنی را به عنوان بخشی از انتقال بپذیرند.

سرجی روبرتو، کاپیتان چهارم بارسلونا و بازیکنی است که قابلیت حضور در پست های مختلف را دارد اما در حال حاضر فقط دو فصل دیگر با کاتالان ها قرار دارد. وکیل این بازیکن همان وکیل پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی است یعنی جوزپ ماریا اوروبیتگ. بارسلونا همیشه روبرتو را غیرقابل فروش می دانسته است اما حالا درها به روی جدایی او تا حدودی باز شده است. البته آینده روبرتو به سمدو هم بستگی دارد. اگر سمدو رفتنی شود، بارسلونا نمی تواند پست دفاع راست خود را تضعیف کند و به همین خاطر با فروش روبرتو مخالفت خواهد کرد اما اگر سمدو ماندنی شود، شرایط تا حدودی متفاوت خواهد بود. روز گذشته خبر رسیده بود که بارسلونا شرایط جذب اریک گارسیا مدافع میانی منچسترسیتی را دنبال می کند.