حمودی: ادامه دادن لیگ برتر منطقی نیست

حمودی: ادامه دادن لیگ برتر منطقی نیست

خبرگزاری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال پیکان بر این باور است که ادامه دادن لیگ برتر با شرایط موجود منطقی نیست.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، علی حمودی در خصوص شرایط مبهم در برگزاری مسابقات لیگ برتر و اختلاف نظری که باشگاه‌های لیگ برتری دارند، گفت: اگر حرف بزنیم شاید برخی ناراحت شوند ولی اعتقاد من این است که سلامتی افراد از هر چیزی مهمتر است. شاید برخی تیم‌ها از جمله پرسپولیس موافق ادامه یافتن مسابقات هستند ولی به هر حال باید شرایط را هم در نظر گرفت. دوست نداریم حق تیمی ضایع شود ولی باید شرایط لازم برای برگزاری بازی‌ها فراهم شود. 

وی در خصوص تست‌گیری از تیم‌ها عنوان کرد: هیچ تضمینی وجود ندارد که وقتی تست یک بازیکن منفی است، چند روز دیگر هم کرونا نداشته باشد و این موضوع لحظه‌ای است. طبیعتا بازیکنان هم نمی‌توانند هر روز تست بدهند و رعایت تمامی مواردی که در پروتکل آمده است امکان‌پذیر نیست. همه بازیکنان به جاهای مختلف می‌روند و ممکن است این بیماری را به افراد دیگری هم انتقال دهند. با این وضعیت فکر می‌کنم ادامه دادن لیگ چندان منطفی نباشد.

حمودی در پاسخ به این پرسش که «آیا با تعطیلی مسابقات موافق تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط کننده است؟» خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تکلیف در بالای جدول تا حدود زیادی مشخص است چون پرسپولیس اختلاف نسبتا زیادی با رقبا دارد و بازی‌های سختش را هم انجام داده ولی شرایط در پایین جدول متفاوت است. تیم‌ها در پایین جدول فاصله امتیازی بالایی با یکدیگر ندارند و چیزی هم قابل پیش‌بینی نیست. اگر لیگ تعطیل شود نباید سقوط کننده‌ها مشخص شوند.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان در ارتباط با حل مشکلات مالی بازیکنان تاکید کرد: بازیکنان در یک مقطع دچار مشکل شدند ولی خوشبختانه آقای گرشاسبی پیگیر شدند تا این مشکلات برطرف شود. اینکه گفته بودند بازیکنان پیکان اعتصاب کرده بودند، صحت نداشت.

9697