علی حمودی: انگیزه زیادی داریم تا خودمان را ثابت کنیم/ پیکان به این تعطیلی نیاز داشت

علی حمودی: انگیزه زیادی داریم تا خودمان را ثابت کنیم/ پیکان به این تعطیلی نیاز داشت

وب سایت رسمی فوتبالی- علی حمودی، مدافع راست تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا باخت‌های پیاپی در نیم‌فصل اول را جبران کنند.

به گزارش فوتبالی، علی حمودی در گفت‌وگویی با بیان اینکه بازیکنان پیکان از لحاظ روحی و آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارند، گفت: وضعیت تیم ما نسبت به روزهایی که نیم‌فصل اول را تمام کردیم، خیلی بهتر است. در این مدت خیلی خوب تمرین کردیم و چند بازی دوستانه هم انجام دادیم تا برای شروع نیم‌فصل دوم آماده شویم. شاید تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر برای برخی از تیم‌ها خوب نبود، ولی پیکان به این تعطیلی نیاز داشت. امیدوارم که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل استقلال که اولین مسابقه پیکان در نیم‌فصل دوم خواهد بود، تأکید کرد: هدف ما این است که در نیم‌فصل دوم بهترین نتایج را بگیریم. این درست است که به دلیل برخی اتفاقات چند باخت پشت سر هم آوردیم، ولی انگیزه زیادی داریم تا خودمان را ثابت کنیم. پیکان مشکل بازیکن ندارد و می‌خواهیم استارت خوبی برای نیم‌فصل دوم بزنیم. بازیکنان ما آماده بازی بزرگ برابر استقلال هستند.

 مدافع - هافبک تیم فوتبال پیکان در خاتمه اظهار داشت: ما در بازی با استقلال میزبان هستیم و هدفی جز برد در این بازی نخواهیم داشت. استقلال هم تغییراتی داشته است و قطعاً حریفی سرسخت برای ما خواهد بود، ولی تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

7655