میلان شرایط خرید چهار بازیکن رئال مادرید را دنبال می کند

میلان شرایط خرید چهار بازیکن رئال مادرید را دنبال می کند

پایگاه خبری فوتبالی - میلان نگاه خود را به سمت مارتین اودگارد نروژی در فصل آینده جلب کرده است و می خواهد این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، توتواسپورت گزارش داده است که میلان در تابستان گذشته و در حین مذاکرات برای تئو هرناندز با رئال مادرید در مورد اودگارد صحبت کرده بود. تئو هرناندز در تابستان گذشته با 20 میلیون یورو از رئال مادرید به میلان پیوست و هر چقدر در برنابئو ناکام بود، در سن سیرو به بازیکنی موفق تبدیل شد.

اودگارد که این فصل به صورت قرضی از رئال مادرید به سوسیه داد رفته مجموعا هفت گل زده و هشت پاس گل داده است. در حال حاضر رئال مادرید مردد است که اجازه بدهد تا اودگارد یک فصل دیگر در سوسیه داد بماند یا این که به مادرید برگردد و هنوز در این باره تصمیم نهایی گرفته نشده است. هافبک نروژی فقط در صورتی برای فصل بعد به رئال مادرید برمی گردد که شانس فیکس شدن را داشته باشد.

البته میلان شرایط یکی دیگر از بازیکنان رئال مادرید یعنی لوکا یوویچ صربستانی که در حال حاضر مصدوم است را هم دنبال می کند. میلان همچنین جویای شرایط دو بازیکن دیگر رئال مادرید یعنی ادر میلیتائو برزیلی و لوکاس وازکز اسپانیایی هم هست.