واکنش تقی‌پور به یک اتهام قدیمی: استقلالی شدن من به خاطر تبانی نبود

واکنش تقی‌پور به یک اتهام قدیمی: استقلالی شدن من به خاطر تبانی نبود

خبرگزاری فوتبالی- ابراهیم تقی‌پور به اتهام بزرگی که به او زده شده پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، بعد از پیوستن تقی‌پور به استقلال بود که این شایعه مطرح شد که او به خاطر اطلاع از استقلالی شدنش، عمدا در بازی تیمهای استقلال و پگاه در فینال جام حذفی کم کاری کرده است.

تقی‌پور درباره این موضوع به خبرگزاری ایرنا گفته:" در بازی رفت فینال جام حذفی کارشناس تلویزیونی بازی جلال چراغپور بود و این کار را در بازی برگشت مرتضی محصص انجام داد، هر ۲ نفر مرا به عنوان بازیکن برتر انتخاب کردند، یعنی این کارشناسان حرف دروغی زده بودند."

او معتقد است که زدن این اتهام به او به خاطر حمله به قلعه‌نویی است:" همه آنهایی که می‌گویند ابراهیم تقی‌پور در بازی استقلال و پگاه گیلان تبانی کرد بروند فیلم بازی را بارها تماشا کنند و بعد بگویند من روی کدام گل مقصر بودم. این حاشیه‌ها را برای امیر قلعه‌نویی درست کردند تا موفقیت‌های او را زیر سوال ببرند، آدم‌های موفق که کارنامه درخشانی دارند مورد حسادت افراد کوچک قرار می‌گیرند و آنها می‌خواهند قهرمانی و موفقت‌هایشان را زیر سوال ببرند. من ۱۲۰ دقیقه جلوی استقلال با تمام وجود بازی کردم و وجدانم راحت است"

او تاکید دارد که اصلا اهل تبانی نبوده و نیست:" سر سفر پدر و مادرم بزرگ شدم، نان حلال خورده‌ام. اگر باشگاه استقلال و امیر قلعه‌نویی به من پیشنهاد همکاری دادند به خاطر توانایی‌های فنی‌ام بود و به تبانی احتیاج نداشتم."

1984