جدال آرسنال و تاتنهام بر سر بازیکن چلسی

جدال آرسنال و تاتنهام بر سر بازیکن چلسی

خبرگزاری فوتبالی – آرسنال و تاتنهام می‌خواهند بر سر جذب بازیکن تیم چلسی با هم رقابت کنند.
به گزارش فوتبالی، ویلیان برزیلی که هم‌اکنون شرایط خوبی در جلسی ندارد، دو تیم دیگر شهر لندن یعنی تاتنهام و آرسنال را خواهان خود می‌بیند. قرارداد او در انتهای فصل به پایان می‌رسد و می‌تواند به صورت رایگان به هر تیمی خواست بپیوندد زیرا درخواست تمدید قراردادش از سوی چلسی رد شد. ویلیان می‌خواست قراردادش ۳ سال دیگر با آبی‌پوشان ادامه یابد اما مسئولین تیم آبی‌پوش لندنی با این اقدام مخالفت کردند.
تلگراف در همین زمینه گزارش داده آرسنال می‌خواهد با توجه به احتمال فروش اوبامیانگ و لاکازت پیشنهاد جذابی به این بازیکن بدهد اما اگر این دو بازیکن به فروش نرسند توپچی‌های باید به دنبال منابع مالی جدیدی باشند هرچند که آن‌ها روابط خوبی با کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های ویلیان دارند و امیدوارند او به آن‌ها کمک کند. جورابچیان مدیر برنامه های داوید لوئیز هم هست و با توجه به کمکی که به آرسنالی‌ها در راه جذب او کرده، آرسنالی‌ها امیدوارند در این زمینه هم به آن‌ها کمک شود.
از سوی دیگر هم خوزه مورینیو که سابقه همکاری با ویلیان را در کارنام خود دارد می‌خواهد دوباره این بازیکن را در ترکیب خود داشته باشد و باید دید این مهاجم برزیلی چه تصمیمی درباره آینده خود خواهد گرفت.
ویلیان در ۳۷ بازی خود برای چلسی ۷ گل زده و ۶ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است.

1101