مهاجم سابق انگلیس: ویلیان برای تاتنهامِ مورینیو مناسب است

مهاجم سابق انگلیس: ویلیان برای تاتنهامِ مورینیو مناسب است

خبرگزاری فوتبالی - درن بنت، مهاجم سابق تاتنهام و تیم ملی انگلیس معتقد است که ویلیان برای آرسنال ممکن است مناسب نباشد اما در تاتنهامِ ژوزه مورینیو می‌تواند به کار بیاید.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که مذاکرات باشگاه چلسی با ویلیان برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده و کیا جورابچیان، وکیل ویلیان، خبر از دو پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس را می‌دهد. به نظر می‌رسد که این دو باشگاه، تاتنهام و آرسنال باشند. مورینیو کسی بود که در سال 2013 پای ویلیان را به لیگ برتر باز کرد. درن بنت گفت:" من فکر می کنم تاتنهام با هدایت مورینیو برای او مناسب باشد و اگر آرسنال هم به او علاقه‌مند باشد تعجب نخواهم کرد. آن‌ها معمولا بازیکنانی را که از چلسی می‌روند، جذب می‌کنند. اما اگر به خط حمله‌ی آرسنال نگاهی بیندازیم، بازیکنانی مانند گابریل مارتینلی، نیکلاس پپه، پیر امریک اوبامیانگ، الکساندر لاکازت، ادی انکتیا و بوکی ساکا را در آنجا می‌بینیم. جای کمی در خط حمله‌ی آرسنال وجود دارد و ممکن است این برای ویلیان مناسب نباشد."

بنت در ادامه گفت:" به ویلیان در آرسنال ممکن است به اندازه کافی بازی نرسد و حضور او در آرسنال می‌تواند مانعی برای رشد مارتینلی شود، اما تاتنهام برای پستِ او مناسب است. سمت راست آن‌ها مشکل دارد. استیون برخواین را در آن پست امتحان کرده اند و لوکاس مورا هم کارایی لازم را در آنجا ندارد. اما اگر ویلیان، هری کین و سون در خط حمله قرار بگیرند این تغییر، کلِ تیم را رو به جلو می‌کند."

بنت معتقد است که چلسی با تمدید نکردنِ قرارداد ویلیان، مرتکب اشتباه می‌شود. او در این باره گفت:" اگر من چلسی بودم، به ویلیان پیشنهاد تمدید قرارداد سه ساله می دادم. مشکل چیست؟ و چرا می خواهید یکی از بهترین بازیکنان شما، که در حال حاضر بسیار خوب بازی می کند، برای یکی از رقبای شما بازی کند؟ او همین حالا هم خوب بازی می کند، پس چرا می خواهید او برود و رقیبانتان را قوی تر کند؟ من این را نمی فهمم و به او پیشنهاد تمدید سه ساله می دهم."

1470