تغییر طرح لباس منچستر یونایتد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به دلیل اعتراض هواداران

تغییر طرح لباس منچستر یونایتد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به دلیل اعتراض هواداران

خبرگزاری فوتبالی – طرح لباس منچستر برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ قبل از رونمایی رسمی تغییر پیدا کرد.
به گزارش فوتبالی، چندی پیش در یک ویدیو که توسط باشگاه بارسلونا در یوتیوب منتشر شده بود، طرح لباس جدید منچستریونایتد برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ لو رفت. طرحی که اصلا مورد توجه هواداران یونایتد قرار نگرفت و آن‌ها اعتراضات خود را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند.
حالا سایت فوتی هدلاینز اعلام کرده کمپانی آدیداس طرح لباس اول را تغییر داده و با عکسی که از طرح جدید منتشر شده می توان متوجه شد تغییرات اندک اما بهینه بوده است.


در طرح پیشین لباس منچستر، در پس زمینه خطوط کوچکی به صورت عمودی و با رنگ‌های زرد و مشکی وجود داشت اما در طرح جدید این خطوط به صورت افقی درآمده و رنگ‌ آن هم با رنگ لباس متناسب است و قرمز پر رنگ و مشکی در آن مشاهده می‌شود نه رنگ زرد. سه خط مشهور آدیداس با رنگ سفید روی شانه‌ها قرار گرفته‌اند و اسپانسر روی لباس منچستر هم مانند همیشه شورولت خواهد بود. لباس او منچستر یونایتد برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ سال گذشته در ماه می رونمایی شده بود و انتظار می‌رفت امسال هم لباس حدید شیاطین سرخ در ماه می رسما رونمایی شود اما با توجه به شیوع کرونا این مسئله به تعویق افتاده و تاریخ دقیقی برای رونمایی از لباس این تیم منتشر نشده است.
لباس دوم منچستریونایتد در فصل آینده هم سبز رنگ خواهد بود.

1101