رونمایی رسمی آدیداس از لباس اول آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

رونمایی رسمی آدیداس از لباس اول آرسنال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

خبرگزاری فوتبالی – کمپانی آدیداس رسما از لباس جدید آرسنال رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، بالاخره لباس جدید تیم آرسنال که از مدت‌های پیش طرح آن لو رفته بود رونمایی شد. این لباس ادای احترامی به سبک هنری آرت دکو (یک سبک و جنبش هنری در معماری، هنرهای تجسمی و طراحی، که برای نخستین بار در فرانسه پیش از جنگ جهانی اول ظاهر شد. واژه آرت دکو کوتاه شدهٔ عبارت «آرت دکوراتیف» برگرفته از «نمایشگاه بین‌المللی هنرهای تزئینی و صنعتی مدرن» است) می‌باشد و در آن از ویژگی‌های خاصی استفاده شده است.

لباس آرسنال مانند همیشه قرمز رنگ با آستین سفید است اما قسمت قرمز لباس ساده نیست. آدیداس با الهام از لوگوی آرسنال در دهه ۳۰ و ۴۰ که ساختار هندسی خاصی داشت و همچنین ساختار مرمری شکل ساختمان آرسنال قبل از نقل مکان به ورزشگاه امارات طراحی شده است. چیزی شبیه به فلش و پیکان در پس زمینه لباس دیده می‌شود که به نوعی شباهت به توپ جنگی روی لوگوی آرسنال دارد. آدیداس فصل گذشته برای اولین سال به تهیه البسه آرسنال اقدام کرد و این بار باید دید واکنش هواداران قرمزپوشان به این طراحی چه خواهد بود.

این لباس روز یکشنبه در دیدار آرسنال مقابل واتفورد برای اولین بار پوشیده می‌شود. در فینال جام حذفی انگلیس هم که بین آرسنال و چلسی برگزار می‌شود، توپچی‌ها این لباس را بر تن می‌کنند.

1101