طرح تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است

طرح تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است

خبرگزاری فوتبالی- عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: مجلس دهم طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام داد و یک گزارش کامل در این زمینه تهیه کرده و در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، حسن زمانی، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «آفساید» صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*باید از وزیر ورزش سؤال کرد که هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک هیئت مدیره واقعی است یا کودکستان.

*باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هر کدام ده‌ها میلیون هوادار دارند و وزارت ورزش باید در تصمیماتی که برای این دو باشگاه می‌گیرد دقت کند.

*نباید تصمیماتی گرفته شود که در آینده دور و نزدیک مشکل ساز باشد.

*همه کسانی که برای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس حکم می‌گیرند از ابتدای حضورشان تا پایان باید تصمیمات‌شان مورد بررسی قرار گیرد، اما این بررسی امروز دیده نمی‌شود یا در حداقل خود، قرار دارد.

*به نظر می‌رسد برای انتخاب مدیران و اعضای هیئت مدیره در این دو باشگاه ضابطه خاصی وجود ندارد و معیار‌های انتخاب برای این دو باشگاه اصلاً مشخص نیست.

*اقدامات مدیران پیشین دو باشگاه در حدی نبود که مستحق اعدام باشند، اما قطعاً آن‌ها مستحق مجازات‌هایی هستند که در صورت ورود قوه قضاییه می‌توان برایشان در نظر گرفت.

*مجلس دهم طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام داد و یک گزارش کامل در این زمینه تهیه کرده و در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است.

*قوه قضاییه بهترین مرجع برای تصمیم‌گیری در این زمینه است و هر تصمیمی که در این نهاد گرفته شود قابل اجرا و احترام است.

7655