سرپرست شاهین شهرداری بوشهر: تست کرونای بازیکنان ما منفی بود

سرپرست شاهین شهرداری بوشهر: تست کرونای بازیکنان ما منفی بود

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از منفی اعلام شدن تست کرونای همه اعضای این تیم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، خداکرم ایزدپناه درخصوص اقدامات بهداشتی انجام شده در این باشگاه گفت: ضدعفونی دفتر باشگاه، کلیه اماکن تمرینی تیم و همچنین تمامی روند آزمایش‌ها توسط باشگاه در دو نوبت، بر اساس پروتکل بهداشتی ابلاغی با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان بوشهر و هماهنگی با هیئت پزشکی ورزشی استان و فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شده است. هیچ چیزی برای مخفی کردن نداریم و هر اتفاقی را طبق پروتکل اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی درباره شایعات مطرح شده در خصوص ابتلای دو بازبکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به کرونا گفت: خوشبختانه دقایقی پیش نتیجه آزمایش دو بازیکن مطرح شده، منفی اعلام شد و تا صبح امروز (چهارشنبه) هیچ نتیجه مثبتی اعلام نشده است. متاسفم که برخی رسانه‌ها در این شرایط سخت و بحرانی، بدون اطلاع دقیق به انتشار اخبار کذبی اقدام می‌کنند که باعث نگرانی و تشویش یک مجموعه بزرگ و پرطرفدار می‌شود و خانواده‌های بازیکنان را هم تحت تاثیر و نگرانی قرار می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تاکید کرد: بار دیگر اعلام می‌کنم به دنبال انتشار اخبار صحیح و شفاف‌سازی درخصوص تست‌های بیماری کرونا هستیم؛ چون سلامت جامعه و مجموعه باشگاه تحت تاثیر خواهد بود و خواهش می‌کنم تمامی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، اخبار صحیح و دقیق را از روابط عمومی باشگاه و رسانه‌های رسمی باشگاه دریافت کنند.

1984