کرونا دست از سر مهاجم پرسپولیس برنمی دارد/ تست کرونای پاکدل مثبت شد

کرونا دست از سر مهاجم پرسپولیس برنمی دارد/ تست کرونای پاکدل مثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی- تست کرونای مهاجم پرسپولیس دوباره مثبت شد.

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل از حدود دو هفته پیش به دلیل ابتلا به کرونا در اردوی پرسپولیس حضور نداشته و در حالی که انتظار می‌رفت این هفته به تمرینات قرمزها اضافه شود اما در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی ملوان هم شرکت نکرد.

گفته می‌شود تست دوباره حامد پاکدل مثبت شده و او همچنان اجازه حضور در تمرینات پرسپولیس را ندارد. البته وضعیت عمومی پاکدل خوب است و احتمالا برای بازی مس کرمان در دسترس یحیی خواهد بود. البته او با مصدومیت های کوچک در نواحی کشاله هم دست و پنجه نرم می کند اما حالا به بازی هم رسیده است.

حامد پاکدل که در مقطعی از فصل گذشته، به یک ستاره مهم برای خط حمله قرمزها تبدیل شد و حتی گل‌های مهمی برای این تیم زد، اما پایان خوبی در فصل قبل نداشت و همین مساله موجب شد گل‌محمدی به ایجاد تغییرات گسترده در خط حمله تیمش فکر کند. 

حالا این تیم لوکادیا، دیاباته و مهدی عبدی را دارد و نام پاکدل گاهی حتی در فهرست 18 نفره تیم نیز قرار نمی‌گیرد، او این فصل در پنج بازی برای تیمش به زمین رفته اما مجموعا یک ساعت برای قرمزها بازی کرده است، پاکدل در این فرصت کوتاه نه گلی زده و نه موفق شده پاس گل بدهد. حالا که شیخ هم از راه رسیده، شانس حضور او در ترکیب به مراتب کم‌تر هم خواهد شد.

7655