پاریسن ژرمن برای خرید ایکاردی از اینتر تخفیف می گیرد

پاریسن ژرمن برای خرید ایکاردی از اینتر تخفیف می گیرد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن تا روز 31 می فرصت دارد تا خرید مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی را بر اساس قرارداد از حالت قرضی به حالت قطعی در بیاورد.

به گزارش فوتبالی، تیم پاریسی بر اساس قرارداد باید برای خرید ایکاردی 70 میلیون یورو بپردازد اما این باشگاه در نظر دارد که با تخفیف گرفتن، قیمت ایکاردی را به 60 میلیون یورو برساند. در حقیقت واندا نارا همسر و وکیل ایکاردی به اینتر فشار آورده تا قیمت ایکاردی را کاهش بدهند تا این بازیکن در پاریس بماند.

در حقیقت پی اس جی هر روز به حفظ ایکاردی نزدیک تر می شود. در ابتدا شایعه شده بود که این مهاجم آرژانتینی با توخل سرمربی و لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی به مشکل خورده است اما به نظر می رسد که پی اس جی نمی خواهد با توجه به پایان قرارداد کاوانی یک مهاجم دیگر یعنی ایکاردی را هم به سادگی از دست بدهد.

هر چند که توافق میان پی اس جی و اینتر در مسیر درستی قرار دارد اما اینتر هنوز برای تخفیف دادن و کاهش مبلغ به 60 میلیون یورو رضایت نداده است. در حقیقت نراتزوری ها می خواهند بیشترین درامد ممکن را از فروش ایکاردی داشته باشند در حالی که پی اس جی می خواهد با توجه به بحران کرونا قیمت کمتری بپردازد تا در هزینه هایش صرفه جویی کند.