ایکاردی: پاریسن ژرمن بهترین تیمی است که در آن بازی کرده‌ام

ایکاردی: پاریسن ژرمن بهترین تیمی است که در آن بازی کرده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - مائورو ایکاردی پس از گلزنی در دیدار شب گذشته برابر مارسی مدعی شد که پاریسن ژرمن بهترین تیمی است که برای آن به میدان رفته است. 

به گزارش فوتبالی، ایکاردی موفق شد تعداد گل های زده خود برای پی اس جی را به 6 گل در تنها 5 بازی برساند و نقش مهمی در پیروزی 0 - 4 تیم خود برابر المپیک مارسی در دیداری که شب گذشته برگزار شد، داشت. پاریسن ژرمن با این پیروزی حالا با 8 امتیاز اختلاف در صدر جدول رقابت های لیگ فرانسه قرار دارد. ایکاردی پس از بازی در گفتگو با کانال پلاس اظهار داشت: " از گل هایی که زدم و همینطور از پیروزی که امشب به دست آوردیم بسیار خوشحال هستم. من با تیم های بزرگی بازی کردم اما این پاریسن ژرمن بهترین تیمی است که تا به حال در آن بازی کرده ام. احساس خوبی دارم و می توانم در این تیم گل های زیادی به ثمر برسانم. "

مدیران پاریسن ژرمن در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تصمیم گرفتند ایکاردی را به صورت قرضی از اینتر به خدمت بگیرند و بند خرید 70 میلیون یورویی نیز در قرارداد این بازیکن 26 ساله وجود دارد. آنتونیو کونته پس از حضور روی نیمکتی اینتر اعلام کرده بود که علاقه ای به کار با این بازیکن ندارد و او را از فهرست خود خط زده بود. 

1070