ترکیب دورتموند و بایرن مونیخ برای فینال بوندسلیگا اعلام شد

ترکیب دورتموند و بایرن مونیخ برای فینال بوندسلیگا اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ و دورتموند در بازی حساس در هفته 28 بوندسلیگا به مصاف هم می روند. تیم مونیخی با چهار امتیاز بیشتر صدرنشین است و دورتموند امیدوار است که با پیروزی در بازی امروز، تنور قهرمانی را داغ تر کند.

به گزارش فوتبالی، حساس ترین و جذاب ترین بازی فوتبال دنیا از زمان پایان قرنطینه امشب ساعت 21 میان دورتموند و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد که قطعا برای فوتبالدوستان تعیین سرنوشت این مسابقه و مشخص شدن برنده حائز اهمیت بسیاری خواهد بود.

دورتموند با این ترکیب پا به بازی حساس امشب گذاشته است: بورکی، آکانجی، هوملس، پیچک، اشرف حکیمی، گررو، دلانی، داهود، برانت،  تورگان هازارد و ارلینگ هالند.

در نهایت هوملس با وجود مصدومیت خودش را به بازی رساند تا دورتموند با بهترین ترکیب ممکن به مسابقه برسد. از سویی بایرن مونیخ با هدایت هانسی فلیکس با این ترکیب پا به بازی حساس امشب گذاشته است: نویر، پاوارد، بواتنگ، آلابا، دیویس، کیمیش، گورتسکا، کومان، مولر، گنبری و لواندوفسکی.

هیتز، بالردی، موری، اشملزر، سانچو، گوتزه، جان، ویتسل، رینا روی نیمکت دورتموند نشسته اند و اولرایش، اودریوزولا، مارتینز، هرناندز، مای، کویسانس، پریشیچ، باتیستا و زیرکی روی نیمکت بایرن مونیخ حضور دارند و می توانند در ادامه بازی پا به میدان بگذارند.