خاطره جالب هم‌تیمی زلاتان: آتش‌سوزی اتفاق افتاده بود اما به من دستور می‌داد!

خاطره جالب هم‌تیمی زلاتان: آتش‌سوزی اتفاق افتاده بود اما به من دستور می‌داد!

خبرگزاری فوتبالی – استیون پینار، وینگر سابق تیم اورتون که با زلاتان ابراهیموویچ در تیم آژاکس هم‌تیمی بوده است درباره او خاطره جالبی نقل می‌کند.
به گزارش فوتبالی، پینار به  the Athletic گفته: معمولا من با زلاتان و رافا فن‌ در فارت هم‌اتاقی می شدم. به خاطر دارم با خرونینخن بازی داشتیم و در نزدیک شهر بودیم تا شب را بگذرانیم. هولیگان‌ها در هلند فعال هستند و برای رقبا حاشیه درست می‌کنند اما در هتلی قرار داشتیم که به نظر نمی‌رسید برای ما مشکلی ایجاد شود.
پینار در ادامه گفت: عصرانه‌مان را خوردیم و به اتاق‌هایمان رفتیم. تلویزیون دیدیم و به خواب رفتیم که ناگهان ساعت ۱ صبح با صدای دکتر تیم بیدار شدیم. او به ما گفت نترسید اما آتش سوزی رخ داده و باید ساک‌هایمان را جمع کرده و اتاقمان را ترک کنیم. از او پرسیدم جدی می‌گوید؟ آتش سوزی؟ و او پاسخ داد بله. اتوبوس تیم آتش گرفته. ناگهان به خاطر آوردم اتوبوس دقیقا زیر پنجره اتاق ما پارک شده است. شعله‌ها قابل رویت بود و من تصور کردم حالا اتوبوس منفجر می‌شود. ساک و کیفم را جمع کردم که زلاتان به من گفت همین جوری نباید بروی. باید ساک و چمدان من را هم با خودت ببری! بیرون از هتل و به مدت ۹۰ ایستادیم و هوا بسیار سرد بود. مطمئن نبودیم که بازی برگزار می‌شود یا خیر اما رونالدو کومان که سرمربی ما بود به ما گفت به اتاق‌هایمان برویم و بخوابیم. من هم با یک چشم باز خوابیدم. کومان برای ما مثل پدر بود. قبل از بازی به ما گفت نگاه کنید چه بلایی سر شما آورده‌اند. دوش آب سرد بگیرید زیرا نیمی از شما هنوز خواب هستید. باید بازی را ببرید. ما هم ۲-۰ بردیم. زلاتان در آن بازی گلزنی کرد.
بازیکن سابق آژاکس درباره درگیری میدو و زلاتان در آژاکس گفت: این دو نفر دوستان خوبی بودند. در لیگ قهرمانان بازی داشتیم و آن‌ها بر سر پاس ندادن به یکدیگر با هم بحث می‌کردند. درگیری از داخل زمین شروع شد و به رختکن کشید. صندلی من کنار زلاتان بود. میدو داشت چسب‌های دور پایش را با قیچی می‌چید که قیچی را به سمت زلاتان پرت کرد. قیچی به دیوار بین من و زلاتان خورد! رسانه‌ها این مسئله را بزرگ کردند اما این دو نفر پس از بازی با هم به خانه رفتند. ما در رختکنمان جوی صمیمی داشتیم. بزرگترهای تیم از دعوای ما خوشحال می‌شدند و می‌گفتند این مسئله نشان می‌دهد ما ذهنیت برنده شدن داریم.

1101