سرمربی استقلال خوزستان: اتفاقی برای کسی بیفتد، نمی‌توانیم خودمان را ببخشیم

سرمربی استقلال خوزستان: اتفاقی برای کسی بیفتد، نمی‌توانیم خودمان را ببخشیم

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت خطر ابتلای بازیکنان این تیم که به استان خوزستان خواهند آمد، وجود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، امیر خلیفه اصل درباره اعلام آغاز تمرینات لیگ دسته اول فوتبال از 5 خرداد و شروع مسابقات از 4 تیر اظهار داشت: تابع سازمان لیگ هستیم و تمرینات را از پنجم خرداد شروع می‌کنیم. وضعیت خوبی وجود ندارد، اما وظیفه داریم کارمان را انجام دهیم و تابع تصمیمات گرفته شده هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردانش می‌توانند برای شرکت در تمرینات به اهواز بیایند یا خیر، تصریح کرد: باشگاه مقدمات آغاز تمرینات را فراهم می‌کند، اما خطر هست و این استرس وجود دارد که بازیکنانی که اینجا می‌آیند، به کرونا مبتلا شوند. دوست داریم بازی‌ها برگزار شود، اما نه به هر قیمتی و اگر اتفاقی برای کسی بیفتد، نمی‌توانیم خودمان را ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص احتمال انتقال دیدارهای خانگی این تیم به شهر ثالث، گفت:  دوست دارم در اهواز بازی کنیم؛ چون میزبانی در زمین دیگر هزینه دارد و از استفاده از ورزشگاه و هتل خودمان محروم می‌شویم. در این صورت در هر حالتی میهمان هستیم و با توجه به نزدیکی دیدارها و دوری مسافت شهرها، لطمه زیادی می‌خوریم. این موضوع روی نتایج ما تاثیر منفی می‌گذارد و در حق استقلال خوزستان اجحاف می‌شود.

خلیفه اصل درخصوص فرصت 30 روزه تیم‌های لیگ یکی برای شرکت در رقابت‌ها گفت: تیم‌ها حدود 80 روز تعطیل بودند و انتظار داشتیم 40 روز تعطیلی داده شود. تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی حضور دارند و برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر باید تا 11 مرداد به پایان برسد.

وی با بیان اینکه ممکن بود دیدارهای لیگ یک دیرتر به پایان برسد، خاطرنشان کرد: تیم‌های دسته اولی این شرایط تیم‌های لیگ برتری را ندارند و سازمان لیگ می‌توانست بین دیدارهای لیگ یک، فاصله بیشتری بیندازد. مصدومیت‌ها در این وضعیت کاهش می‌یابد. بازیکنی که سه ماه تمرین نکرده، در یک ماه آماده نمی‌شود و ممکن است مصدوم شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به وضعیت کرونا در استان خوزستان اظهار داشت: شرایط خیلی سخت داریم، اما اگر تصمیم بر این شد که بازی کنیم، باید تمرینات را آغاز کنیم. بازیکنان ما تحت نظر باشگاه هستند و مدیران باشگاه باید دستور مبنی بر آغاز یا عدم آغاز صادر کنند.

خلیفه اصل درباره وضعیت نور ورزشگاه تختی اهواز گفت: اوایل فصل که دیدارها شب برگزار می‌شد، نور ورزشگاه مشکلی نداشت و الان از وضعیت آن مطلع نیستم. هوای اهواز خیلی گرم است و بازی کردن در عصر غیرممکن است.

1984