مانچینی: هیچ‌کس دوست نداشت سرمربی ایتالیا شود

مانچینی: هیچ‌کس دوست نداشت سرمربی ایتالیا شود

خبرگزاری فوتبالی – روبرتو مانچینی ادعا کرده هیچ‌کس نمی‌خواسته سرمربی تیم ملی ایتالیا شود.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، مانچینی در گفت و گو با Roma TV گفته: در این دو ماه باید بازی‌های دوستانه‌ای با انگلیس و آلمان برگزاری می‌کردیم و برای مسابقات یورو آماده می‌شدیم. دلمان برای شغل‌هایمان و هر چیزی که مربوط به زندگی عادی است تنگ شده. فکر می‌کنم برای دیگر تیم‌ها سخت بود تا ما را شکست دهند. امیدوارم این یک سال تعویق باعث شود تا بازیکنان جوان تیم ما با تجربه تر شوند.
مانچینی در ادامه افزود: ایده من این بود که مردم را به تیم ملی ایتالیا نزدیک‌تر کنم. بازیکنان فوق‌العاده بوده‌اند و اتمسفر بسیار خوبی ایجاد کرده‌اند. ایتالیا همیشه بازیکنان خوبی در تاریخ فوتبال داشته و همین حالا هم این مسئله وجود دارد. برنده بودن آسان نیست حتی در مقابل حریفی آسان. می‌خواستیم نسبت به قبل متفاوت باشیم و بهترین نمایشمان را در همین بازی‌ها (یورو) نشان دهیم.
مانچینی که توانسته به همراه شاگردانش رکورد بردهای متوالی تیم ملی ایتالیا را بشکند در ادامع گفت: زمانی که رسیدم، هیچ‌کس نمی‌خواست سرمربی تیم ملی شود. آن‌ها از من پرسیدند و من بله گفتم. بسیاری می‌ترسیدند که در این شرایط سخت وارد شوند اما فوتبال از چنین لحظاتی تشکیل شده و شما باید اعتماد به نفس داشته باشید و به کیفیت بازیکنانتان ایمان داشته باشید.

1101