مارسلو: ۴ قهرمانی لیگ قهرمانان در ۵ سال در تاریخ می‌ماند

مارسلو: ۴ قهرمانی لیگ قهرمانان در ۵ سال در تاریخ می‌ماند

خبرگزاری فوتبالی – مارسلو، مدافع موفق تیم رئال مادرید می‌گوید در این تیم عطش افتخارآفرینی وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، مارسلو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: چیزی که من را خوشحال می‌کنم عطش برد است، تا زمانی که احساس برنده شدن کنیم. رئال مادرید این مسئله را یاد من داده است. برنده شدن ۳ لیگ قهرمانان پشت سر هم و ۴ جام در ۵ سال چیزی است که در تاریخ باقی می‌ماند اما نمی‌خواهیم در این موفقیت‌ها متوقف شویم و می‌خواهیم تا جایی که ممکن است برنده شویم. چیزی که اتفاق افتاده، تمام شده است و باید به بردن ادامه دهیم. جام‌ها داستان‌های خودشان را دارند اما چیزی که من در رئال مادرید تجربه کردم تا ابد پیش من می‌ماند.
مارسلو در ادامه گفت: رئال مادرید چیزهای زیادی مانند احترام به دیگران، همکاری در یک گروه و جنگیدن تا آخرین لحظه را به من یاد داده است. رئال باشگاه بزرگی است که پوشیدن لباس آن مسئولیت سنگینی به بار می‌آورد. من به خاطر رئال مادرید به جایگاه فعلی‌ام رسیده‌ام. رئال یک موسسه آموزشی بزرگ است. شما باید آن را ببینید، احساس کنید و در آن زندگی کنید. هر روز چیزهای جدیدی درباره تاریخ آن‌ یاد می‌گیرید و این مسئله تنها درباره فوتبال نیست.
مارسلو درباره پیوستنش به رئال مادرید از تیم فلومیننزه گفته: می‌دانستم باید بجنگم و از فرصتم استفاده کنم. در هیچ لحظه‌ای تسلیم نشدم. به سختی کار کردم و از هرکسی در تمرینات چیز جدیدی یاد می‌گرفتم. باید بابت اینکه می‌توانم فوتبال بازی کنم و سالم هستم شکرگزار باشم اما بازی برا ی رئال مادرید یک فرصت بی‌نظیر بود. زمانی که به رئال مادرید آمدم لحظه‌ای بود که رویایم به حقیقت پیوست. شب‌های رویایی زیادی را پشت سر گذاشتم اما اگر یک صحنه را از خاطر نبرده باشم صحنه روز معارفه من بود که به فیلم‌ها شبیه بود.
مدافع برزیلی رئال که حالا پس از راموس کاپیتان این تیم به شمار می‌رود در پایان گفت: حضور در رئال افتخاری بزرگ و کاپیتانی رئال پس از سرخیو راموس مسئولیت بزرگی برای من است.

1101