فن نیستلروی: رختکن رئال مادرید بوی الکل نمی داد

فن نیستلروی: رختکن رئال مادرید بوی الکل نمی داد

پایگاه خبری فوتبالی - رود فن نیستلروی ستاره سابق فوتبال هلند روز چهارشنبه گفت که هرگز به فابیو کاپلو مربی ایتالیایی نگفته است که رختکن رئال مادرید بوی الکل می دهد و از شخصیت حرفه ای همه اعضای رختکن رئال لذت برده است.

به گزارش فوتبالی، فابیو کاپلو مربی ایتالیایی مدعی شده بود که نیستلروی در زمان حضور در رئال مادرید به او گفته است که رختکن رئال مادرید بوی الکل می دهد چرا که برخی از بازیکنان وقت رئال مادرید نظیر رونالدو نازاریو اهل مهمانی گرفتن بوده اند. اما نیستلروی در صفحه توییترش نوشته است :" در پی انتشار برخی از جملات فابیو کاپلو از قول خودم که گفته شده بود رختکن رئال مادرید بوی الکل می دهد باید اساسا چنین ادعاهایی را تکذیب کنم. این رختکن از اولین لحظه بسیار حرفه ای بوده است."

کاپلو اخیرا گفته بود که هر چند که رونالدو نازاریو بسیار با استعداد بوده اما حاشیه های زیادی در رختکن ایجاد می کرده و به شدت اهل جشن و مهمانی بوده است. نیستلروی بین سالهای 2006 تا 2009 در رئال مادرید توپ می زند که یک فصل با کاپلو و نیم فصل با رونالدو نازاریو در رئال همکار بود و توانست دو لالیگا در رئال مادرید کسب کند و دوران موفقی را در برنابئو داشت.