انتقاد دوباره رئیس اتحادیه بازیکنان سری‌آ: بازیکنان ۴ هفته تمرین می‌خواهند

انتقاد دوباره رئیس اتحادیه بازیکنان سری‌آ: بازیکنان ۴ هفته تمرین می‌خواهند

خبرگزاری فوتبالی – دامیانو توماسی رئیس اتحادیه بازیکنان سری‌آ اعلام کرده بازیکنان برای شروع دوباره لیگ و فوتبال به ۴ هفته تمرین نیاز دارند.
به گزاری خبرگزاری فوتبالی، روز گذشته خبری مبنی بر ممنوعیت برگزاری رقابت‌های ورزشی تا ۱۴ ژوئن در رسانه‌ها مطرح شد که این مسئله برخلاف شایعاتی درباره آغاز سری‌آ از ۱۳ ژوئن بود. هرچند همین حالا هم  برخی اعلام کرده‌اند ممکن است ۲۱ ژوئن این مسابقات ادامه یابد.
در همین زمینه دامیانو توماسی، رئیس اتحادیه بازیکنان سری‌آ به گازتا دلو اسپرت گفته: دیگر ورزش‌ها به ۶ هفته تمرین نیاز دارند و ما هم در فوتبال به ۴ هفته تمرین نیاز داریم تا آماده فوتبال شویم. نباید برای خودمان محدودیت خاصی لحاظ کنیم اگر بخواهیم به خوبی تمرینات را ادامه دهیم. ما همیشه سلامتی را اولویت اول در نظر گرفته‌ایم.
توماسی در ادامه افزود: هر کسی می‌‌خواهد پس از قرنطینه به شغل خودش برسد اما چرخه از زمانی که تمرینات ادامه پیدا میکند، وجود دارد. ما نیاز به تضمین برای سلامتی داریم. چیزی که ما درخواست کرده‌ایم، یک اتحاد و یگانگی در اعمال اقدامات و نظارت بیشتر است.
گفتنی است وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا پس از دیدار با مسئولین سری‌آ اعلام کرده تصمیم در مورد تاریخ دوباره شروع بازی‌ها در تاریخ ۲۸ می گرفته خواهد شد.

1101