مخالفت ۷ باشگاه سری‌آ با ادامه لیگ

مخالفت ۷ باشگاه سری‌آ با ادامه لیگ

پایگاه خبری فوتبالی – ۷ باشگاه سری‌آ خواستار عدم ادامه بازی‌های سری‌آ شدند.
به گزارش فوتبالی، در حالی که کرونا در کشور ایتالیا در اوج دروان شیوع قرار دارد و هر روز تعداد زیادی به دلیل ابتلا به آن کشته می‌شوند، بسیاری از باشگاه‌های این کشور اعلام کرده‌اند نباید فوتبال ادامه یابد.
طبق اخبار رسیده از سایت‌های خبری ایتالیایی باشگاه‌های تورینو، سمپدوریا و بولونیا ادعا کرده‌اند مخالف از سرگیری فوتبال در شرایط فعلی هستند. روزهای گذشته نیز Adnkronos مدعی شده بود باشگاه‌های پارما، برشا و اسپال هم مخالفت خود را با ادامه بازی‌ها اعلام کرده‌اند و به تازگی فیورنتینا هم به جمع این تیم‌ها پیوسته است.
پس از اعلام غیر رسمی این باشگاه‌ها به عدم تمایل به ادامه بازی‌ها، سازمان لیگ ایتالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: شورای لگا سری‌آ در جلسه امروز (روز گذشته) به اتفاق آرا تصریح کرد در صورتی که دولت اجازه اجرا با رعایت کامل قوانین مربوط را بدهد می‌خواهد فصل را ادامه داده و به پایان برساند. از سرگیری فعالیت‌های ورزشی به عنوان بخشی از فاز دوم، طبق مقران فیفا و یوفا و مطابق با پروتکل‌های پزشکی برای حمایت از فوتبالیست‌ها انجام خواهد شد.
به نظر می‌رسد به زودی ملاقاتی بین تمام مدیران باشگاه‌های سری‌آ و سازمان لیگ سری‌آ برگزار می‌شود تا همه نظرات درباره ادامه لیگ بررسی و بهترین تصمیم گرفته شود.
1101