مدیربرنامه‌های محمد صلاح تکذیب کرد؛ او از رئال مادرید پیشنهاد نداشته؟

مدیربرنامه‌های محمد صلاح تکذیب کرد؛ او از رئال مادرید پیشنهاد نداشته؟

خبرگزاری فوتبالی – مدیر برنامه‌های محمد صلاح ادعای هانی رمزی، یکی از اعضای کادر فنی مصر که گفته بود صلاح در سال اول حضورش در لیورپول به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ منفی داده را رد کرد.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، ۲ روز پیش هانی رمزی، یکی از اعضای کادرفنی مصر در زمان هدایت این تیم توسط هکتور کوپر در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد محمد صلاح در فصل ۱۸-۲۰۱۷ از تیم رئال مادرید پیشنهاد داشته اما پس از مشورت با سرمربی وقت تیم ملی مصر این پیشنهاد را رد کرده است. در همین زمینه روز گذشته، رامی عباس عیسی، مدیر برنامه‌‌های صلاح در توئیتر خود این ادعا را رد کرد و نوشت «محمد هیچ‌گاه درباره برنامه‌های کاری‌اش با مربی سابق حرفی نزده است» تا به نوعی این مسئله را تکذیب کرده باشد اما مشخص نیست منظور مدیربرنامه‌های صلاح عدم مشورت این بازیکن با مربی است یا اصلا پیشنهاد در کار نبوده.
صلاح که از تیم رم به لیورپول پیوسته است، از زمان حضور در لیگ برتر توانسته در تمام رقابت‌ها برای لیورپولی‌ها در ۱۴۴ بازی خود ۹۱ گل بزند که آمار بسیار خوبی برای یک مهاجم است. او به قرمزپوشان کمک کرده تا امسال پس از نزدیک به ۳ دهه بتوانند جام را نزدیک‌‌تر از همیشه به خود ببینند.
لیورپول هم‌اکنون با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول رده‌بندی در صدر قرار دارد اما هنوز وضعیت ادامه لیگ برتر مشخص نشده است.

1101