نقل و انتقالات/ جانشین 100 میلیونی کاسمیرو؛ رقابت رئال مادرید و لیورپول برای کوبو

نقل و انتقالات/ جانشین 100 میلیونی کاسمیرو؛ رقابت رئال مادرید و لیورپول برای کوبو

پایگاه خبری فوتبالی – همراه با پیش بینی‌هایی که راجع به تابستانی شلوغ برای منچستر یونایتد وجود دارد، این تیم قصد دارد تا جانشین مناسبی برای کاسمیرو پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، باهم شایعات مهم دنیای نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مرور خواهیم کرد.

منچستر یونایتد شرایط جذب ژائو نوس، هافبک تیم بنفیکا را بررسی می‌کند. قرارداد این بازیکن بند فسخی به ارزش 100 میلیون پوند دارد. انتظار می‌رود که شیاطین سرخ در پایان فصل، راه خود را از کاسمیرو جدا کنند. (Record - Portugal)

.

آرسنال آماده است تا با بایرن مونیخ، یوونتوس، میلان و ناپولی برای به خدمت گیری یاشوآ زیرکزی، مهاجم جوان بلونیا رقابت کند. استعدایاب‌های توپچی‌ها برای زیر نظر گرفتن بازی او به ایتالیا سفر کرده اند. (Gazzetta dello Sport)

.

مهاجم دیگری که مورد توجه آرسنال قرار گرفته است، دومنیک سولانکه، مهاجم بورنموث است که همچنین توسط تاتنهام و وستهم نیز نظر قرار گرفته است. (Football Insider)

.

منچسترسیتی برای به خدمت گیری رایان آیت-نوری، مدافع چپ ولورهمپتون که حدود 60 میلیون پوند قیمت گذاری شده است، در حال مذاکره با این تیم است. (Football Transfers)

.

پدری تایید کرده است که در حال مذاکره با بارسلونا، "باشگاه رویاهایش" است تا همچنان در این باشگاه بماند. (Fabrizio Romano)

.

لیورپول به جذب تاکفوسا کوبو از ویارئال علاقه مند است. قرارداد این ملی پوش ژاپنی بند فسخی به ارزش 40 میلیون یورو داراست، در حالی که رئال مادرید، باشگاه سابق او نیز احتمال جذب او را بررسی می‌کند. (Fichajes - Spain)

2102

2102