افشاگری درباره صلاح؛ پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد تا در لیورپول بماند

افشاگری درباره صلاح؛ پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد تا در لیورپول بماند

خبرگزاری فوتبالی – هانی رمزی اعلام کرده محمد صلاح در اولین سال حضورش در لیورپول پیشنهاد پیوستن به رئال مادرید را رد کرده است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، طبق اعلام یکی از اعضای کادرفنی سابق تیم ملی مصر، محمد صلاح که در فصل ۱۸-۲۰۱۷ توانسته بود ۳۲ گل در لیگ برتر به ثمر برساند با پیشنهاد رئال مادرید مواجه شده بود اما به این پیشنهاد «نه» گفت. صلاح که به تازگی در آن فصل از رم به لیورپول پیوسته بود توانست به همراه قرمزپوشان به فینال لیگ قهرمانان برسد اما در آن بازی مغلوب رئال مادرید شد.
هانی رمزی اعلام کرده زمانی که هکتور کوپر هدایت مصر را بر عهده داشت رئال مادرید به صلاح پیشنهاد داده بود و خود رمزی هم در جلسات مذاکره حضور داشته است. رمزی گفته: با محمد صلاح صحبت می‌کردم و او گفت رئال مادرید برای او پیشنهاد فرستاده است. پیشنهاد ارائه شده، پیشنهاد خوبی بود اما صلاح پس از مشورت با کوپر تصمیم گرفت در لیورپول بماند زیرا در آن‌جا احساس راحتی می‌کرد.
رمزی که سال گذشته پس از حذف مصر در جام ملت‌های آفریقا از تیم ملی کنار رفت درباره صلاح در تیم ملی گفته: صلاح جاه‌طلب است. او به ما می‌گفت می‌خواهد ۳ بار متوالی قهرمان جام ملت‌های آفریقا شود. مانند قهرمانی‌هایی که مصر در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ بدست آورد.

1101