رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: ممکن است در سری‌آ پلی‌آف برگزار کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: ممکن است در سری‌آ پلی‌آف برگزار کنیم

خبرگزاری فوتبالی – رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا امکان برگزاری ادامه بازی‌های سری‌آ به صورت پلی‌آف را رد نکرد.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی،برخی از باشگاه‌های سری‌آ با روند ادامه لیگ و احتمالا توقف دوباره آن به دلیل ابتلای یک بازیکن و قرنطینه شدن کل تیم مشکل دارند.
 گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره ادامه لیگ و شرایط پیش رو در گفت و گو با Rai گفته: تنها یک مشکل وجود دارد. پیدا کردن امکانات برای اسکان بازیکنان برای تمرینات پیش رو که به صورت محدود برگزار می‌شود. صحبت‌های اسپادافورا و اسپرانزا (وزرای ورزش و بهداشت ایتالیا) جای خود، ‌اما تغییرات کوچکی برای پروتکل باید انجام شود تا تمرینات انفرادی به صورت جمعی برگزار شود. نگرانی باقی مانده برای ما هم مسئله مثبت بودن تست یک بازیکن و فرستادن تمام اعضای تیم به قرنطینه است. این مسئله‌ای است که برای جلوگیری از استرس بین بازیکنان در ادامه فصل، باید با آن روبرو شویم و راه حلی بیندیشیم.
باشگاه‌های سری‌آ تاریخ چهارشنبه ۱۳ ژوئن را به عنوان تاریخ شروع مجدد بازی‌ها اعلام کرده بودند اما با توحه به باقی‌ ماندن بازی‌های زیاد، ممکن است دوباره ایده برگزاری پلی‌آف به جریان بیفتد. گراوینا در این رابطه گفته: ایده برگزاری بازی‌ها به صورت پلی‌آف را کنار نگذاشته‌ایم و باید برای هر مسئله‌ای آماده باشیم.ب اید بگویم در حال حاضر امکان از سرگیری بازی‌ها از ۱۳ ژوئن وجود دارد.

1101