کریم باوی: کبد پیوندی می‌خواهم اما نمی‌توانم التماس کنم

کریم باوی: کبد پیوندی می‌خواهم اما نمی‌توانم التماس کنم

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه روزنامه ایران‌ورزشی با کریم باوی مهاجم سابق شاهین، پرسپولیس و تیم ملی را برایتان انتخاب کردیم:

  • من سرطان کبد دارم و سراغ دکترهای زیادی رفتم و نهایت اینکه حتی برای درمانم به شیراز هم رفتم تا بهترین دکترهای ایران در مورد بیماری کبد مرا درمان کنند. اتفاقاً آنجا مورد معاینه و اقدامات درمانی هم قرار گرفتم اما پزشکان شیراز به این نتیجه رسیدند که کبد سرطانی من نیاز به پیوند دارد چون کبدم از بین رفته. به همین دلیل مرا در نوبت پیوند کبد قرار دادند. این مسأله اما به زمان نامشخصی نیاز دارد مضاف بر اینکه عملش به پول زیادی هم نیاز دارد که از عهده من خارج است.
  • از چند نهاد یا جاهای دیگر قول مساعدت به من داده شد اما هیچ خبری نشد و متأسفانه با من همکاری صورت نگرفت. من بیمارم و یک روز هم زودتر عمل شوم و تحت پیوند قرار بگیرم واقعاً برایم مهم است اما من کریم باوی که نمی‌توانم التماس کنم و بگویم تو را به خدا در راه درمان و تأمین هزینه‌هایم به من کمک کنید. هیچ‌وقت در زندگی‌ام به کسی التماس نکردم، از این به بعد هم به کسی التماس نخواهم کرد چون عزت یک مرد و انسان از هر چیز دیگری مهم‌تر است.