تاریخ شروع لیگ فوتبال ایتالیا رسما مشخص شد

تاریخ شروع لیگ فوتبال ایتالیا رسما مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- سازمان لیگ ایتالیا در بیانیه ای اعلام کرد که ادامه فصل 20-2013 از روز 13 ژوئن (23 خرداد) آغاز خواهد شد. این در حالیست که تمرینات گروهی نیز قرار است از روز دوشنبه آغاز شوند.

به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ ایتالیا به باشگاه ها اعلام کرده است که از روز دوشنبه آینده می توانند تمرینات گروهی را از سر بگیرند و از سویی تاریخ 23 خرداد هم به عنوان زمان احتمالی شروع مسابقات اعلام شده است. از سویی به این نکته اشاره شده است که اگر یک بازیکن یا یک عضو از کادر فنی به کرونا مبتلا شود، کل تیم باید به مدت 15 روز به قرنطینه بروند. این در حالیست که بوندسلیگا مدل متفاوتی را انتخاب کرده است و اگر بازیکن یا عضوی از کادر فنی به کرونا مبتلا شود، آن نفر به قرنطینه می رود و بقیه تیم کارشان را ادامه می دهند.

اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود و لیگ ایتالیا در روز 23 خرداد آغاز شود انتظار می رود که بازیها تا 12 مرداد به اتمام برسند. از سویی کوپا ایتالیا در تیرماه برگزار خواهد شد و لیگ اروپا و چمپیونزلیگ هم در مرداد و شهریور برگزار می شوند.قرار است که هفته ای دو مسابقه برگزار شوند. در ابتدا مسابقات معوقه هفته 25 برگزار می شوند و بعد از آن نوبت ازسرگیری بازیها برای کل تیم ها از هفته بیست و هفتم خواهد بود.