شوک مارکا به دنیای فوتبال؛ امسال مراسم The Best برگزار نمی‌شود؟

شوک مارکا به دنیای فوتبال؛ امسال مراسم The Best برگزار نمی‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است امسال مراسم برترین‌ بازیکن سال برگزار نشود.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، روزنامه مارکا در جدیدترین شماره خود ادعای عجیبی مطرح کرده و گفته فیفا در نظر دارد مراسم The Best برای انتخاب بهترین فوتبالیست در سال ۲۰۲۰ را برگزار نکند و هیچ بازیکنی را به عنوان برترین بازیکن در فصل ۲۰-۲۰۱۹ انتخاب نکند.
قرار بود مراسم The Best در ماه سپتامبر امسال و در شهر میلان ایتالیا برگزار شود اما شیوع کرونا، رعایت مسائل بهداشتی و به تعویق افتادن بسیاری از مسابقات باعث شده تا فیفا برگزاری این مراسم را منتفی بداند.
گفتنی است تمام این مسائل توسط روزنامه مارکا اعلام شده و مشخص نیست رسما توسط مقامات فیفا عدم برگزاری مراسن The Best اعلام خواهد شد یا خیر.
سال گذشته لیونل مسی توانست بالاتر از ویرجیل فن‌دایک و برای ششمین بار بهترین بازیکن دنیا شود. کریستیانو رونالدو هم در رده سوم قرار گرفت.
به این ترتیب باید منتظر ماند و دید دیگر مراسم‌های مرتبط مانند توپ طلا که توسط مجله فرانس فوتبال برگزار می‌شود هم منتفی اعلام خواهد شد یا خیر. همچنین یوفا هم که در قرعه‌کشی فصل جدذید لیگ قهرمانان، هر سال برترین‌های سال گذشته در اروپا را انتخاب می‌کرد هنوز اظهارنظری درباره منتفی دانستن انتخاب برترین‌ها نداشته است.

1101