اظهارنظر عجیب ینس لمن: فوتبالیست‌ها نگران نباشند؛ خطری وجود ندارد!

اظهارنظر عجیب ینس لمن: فوتبالیست‌ها نگران نباشند؛ خطری وجود ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی – لمن نظر متفاوتی نسبت به دیگر فوتبالیست‌ها دارد و اعلام کرده نباید همه‌چیز را بابت کرونا تعطیل کرد.
به گزارش فوتبالی، ینس لمن، دروازه‌بان آلمانی سابق تیم آرسنال از بازگشت بوندس‌لیگا حمایت کرده و می‌گوید نگرانی بزرگی برای افراد جوان و سالم وجود ندارد. لمن در گفت و گو با بین اسپورت گفه: در پایان واقعیت این است که باید با این مسئله کنار آمد و زندگی کرد زیرا تنها فایده قرنطینه این بود که واکسنی ساخته شود یا درمانی برای این ویروس کشف شود اما تمام این‌ها در حد امید باقی ماند. تا اینجای کار ما هیچ‌چیز نداریم و به این ترتیب جای اینکه همه‌چیز را تعطیل کنیم باید با این مسئله کنار بیاییم.
لمن که نزدیک به ۴۰۰ بار در بوندس‌لیگا برای شالکه، دورتموند و اشتوتگارت به میدان رفته است نگرانی‌های به وجود آمده به دلیل ابتلای چند بازیکن کلن به کرونا را مهم نمی‌داند.
لمن در ادامه افزود: تا زمانی که علائم شدید و بد نباشد، فکر می‌کنم بازیکنان باید با آن کنار بیایند. بازیکنان زیادی وجود دارند که مبتلا شده‌اند و بسیاری از آن‌ها هیچ علامتی نداشته‌اند. پس به نظرم برای افراد سالم، جوان و کسانی که سیستم ایمنی بدنی قوی دارند خطری وجود ندارد و برای آن‌ها نباید نگرانی بزرگی وجود داشته باشد.

1101