رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای خرید مهاجم بایرن مونیخ

رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای خرید مهاجم بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا شرایط جذب کینگزلی کومان بال کناری تیم بایرن مونیخ را به دقت زیر نظر گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت گزارش داده است که هر دو غول فوتبال اسپانیا شانس زیادی برای خرید این هافبک دارند و این بازیکن پس از پنج سال حضور در مونیخ از آلیانس آرنا جدا خواهد شد. تمایل بایرن مونیخ به جذب سانه از منچسترسیتی باعث شده است تا باواریایی ها درها را به روی فروش کومان باز کنند و به نظر می رسد که خود این بازیکن هم مشکلی برای پذیرش یک چالش فوتبالی جدید نخواهد داشت.

ملی پوش فرانسوی که در این فصل پنج گل و پنج پاس گل از خودش به جای گذاشته است مشکلی ندارد تا با جذب احتمالی سانه از بایرن مونیخ جدا شود. کومان مشکلی برای حضور در دو جناح خط حمله ندارد اما پس از آن که چهار سال زیر سایه روبن و ریبری بود، به هیچ وجه دوست ندارد که دوباره زیر سایه سانه قرار بگیرد. به همین خاطر این بازیکن در سن 23 سالگی تصمیم گرفته که مسیر جدیدی را برای فوتبالش انتخاب کند. او مجموعا در دوران حضورش در بایرن مونیخ 147 بازی انجام داد که 30 گل زد و 33 پاس گل داد. البته رئال مادرید و بارسلونا تنها مشتریان این مهاجم فرانسوی نیستند بلکه منچسترسیتی هم شرایط خرید او را دنبال می کند.