حمله مالدینی به رانگنیک: اول ادب یاد بگیر، بعد زبان ایتالیایی!

حمله مالدینی به رانگنیک: اول ادب یاد بگیر، بعد زبان ایتالیایی!

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان به شکل عجیبی به رالف رانگنیک گزینه اصل هدایت میلان حمله کرد. مالدینی چند ماه پیش گفته بود که مربی آلمانی شخصیت مناسبی برای هدایت روسونری ها ندارد.

به گزارش فوتبالی، رانگنیک به عنوان مدیر ورزشی در تیم های زیر نظر شرکت ردبول در اروپا فعالیت کرده است و اخیرا پیشنهاد میلان را تایید کرده اما به نظر می رسد که او به شرطی هدایت روسونری ها را به عهده می گیرد که قدرت کامل داشته باشد و هم نقش سرمربی و هم نقش مدیر ورزشی را داشته باشد.

نکته این جاست که در صورتی که رانگنیک بخواهد سمت مدیر ورزشی را به عهده بگیرد، پائولو مالدینی اسطوره میلان که در حال حاضر این سمت را در اختیار دارد، باید کنار برود. حالا مالدینی در مصاحبه با آنسا می گوید:" هرگز با رانگنیک صحبت نکردم و اساس حرفهایش را درک نمی کنم. باشگاه هم چیزی را به من اطلاع نداده است. با این وجود باید نکاتی را گوشزد کنم.مربی آلمانی در مورد داشتن قدرت تام در مدیریت ورزشی و فنی صحبت کرده است که به معنی در اختیار گرفتن شغل افرادی است که در حال حاضر در آن فعالیت می کنند و با باشگاه قرارداد دارند. اما باید به او توصیه ای داشته باشم: قبل از این که زبان ایتالیایی را یاد بگیرد، باید احترام و ادب را یاد بگیرد. بسیاری از همکاران من با وجود مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد سعی می کنند تا فصل را به بهترین شکل به پایان برسانند و با غرور به باشگاه میلان خدمت کنند."

به نظر می رسد که با این شرایط اگر رانگنیک به میلان بیاید جدایی پائولو از باشگاه رویاهایش قطعی است.