شکایت همسر رونی از ربکا واردی به اتهام لو دادن تصاویر خصوصی

شکایت همسر رونی از ربکا واردی به اتهام لو دادن تصاویر خصوصی

پایگاه خبری فوتبالی - رابطه همسران وین رونی و جیمی واردی در بدترین شرایط ممکن قرار دارد چند ماه پیش کالین رونی مدعی شد که همسر واردی جاسوسی او را می کند و عکس های خصوصی اش را در اختیار رسانه ها می گذارد و حالا خبر می رسد که کالین تصمیم گرفته از ربکا شکایت کند.

به گزارش فوتبالی، کالین رونی تصمیم گرفته است که رسما از همسر مهاجم لسترسیتی شکایت کند، آن هم در حالی که این دو زمانی دوستان صمیمی همدیگر  بودند اما به نظر می رسد که در حال حاضر به دشمنان شماره یک همدیگر تبدیل شده اند

برخی از نزدیکان این دو، سعی می کنند که ربکا و کالین را با هم آشتی بدهند اما تا کنون این اقدامات نتیجه ای در بر نداشته است و به نظر می رسد که آنها باید در دادگاه همدیگر را ملاقات کنند.

یکی از منابع مطلع می گوید که کالین مدارک کافی را برای شکایت کردن در اختیار دارد و حاضر است که همه هزینه ها را برای این که خودش را ثابت کند، بپردازد چرا که حس می کند ربکا با منتشر کردن تصاویر شخصی او در رسانه ها، مرتکب جرم شده است. 

به نظر می رسد که نشریات انگلیسی در ماه های آینده سوژه داغی را از جلسات دادگاه شکایت همسر رونی از همسر واردی در اختیار خواهند داشت. همسر رونی مدعی است که چندین ماه برخی از افراد اخبار و تصاویری از اکانت شخصی اینستاگرامش که تعداد دنبال کننده های محدودی داشته را در اختیار رسانه ها قرار می داده اند که او در نهایت متوجه شده همسر مهاجم لسترسیتی شخصی بوده که این تصاویر را در اختیار رسانه ها قرار می داده است.