ستاره لسترسیتی سهام یک باشگاه آمریکایی را خرید

ستاره لسترسیتی سهام یک باشگاه آمریکایی را خرید

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی واردی مهاجم لسترسیتی روز سه شنبه 15 ژوئن به یکی از مالکان باشگاه روچستر رینوز تبدیل شد، تیمی که متعلق به شهر نیویورک است و پس از چهار سال تعطیلی قرار است که در لیگ دسته سه فوتبال آمریکا فعالیت کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه نیویورکی در بیانیه ای اعلام کرد که این مهاجم 34 ساله لسترسیتی بخشی از سهام باشگاه روچستر رینوز را خریده است و یکی از اعضای هیئت مدیره این تیم خواهد بود. 

در این بیانیه آمده است:" باشگاه روچستر رینوز با افتخار اعلام می کند که جیمی واردی ستاره لیگ انگلیس به یکی از مالکان باشگاه تبدیل شده است. مهاجم لسترسیتی بخشی از سهام باشگاه را خریده است و تصمیم گرفته است که بخشی از مسیر بازگشت روچستر رینوز به نقشه پس از وقفه ای چهار ساله باشد."

باشگاه رینوز در سال 1996 تاسیس شد و پس از مشکلات مالی مختلف در دسته های دوم و سوم فوتبال آمریکا بازی کردند. این تیم تجربه قهرمانی در لیگ های دسته دو و سه آمریکا را دارد که بزرگترین دستاوردشان در سال 1999 بود که قهرمان مسابقات  جام حذفی آمریکا شدند و کولورادو رپیدز را در یکی از فینال ها شکست دادند و به اولین تیم دسته دوی آمریکا تبدیل شدند که فاتح این تورنمنت می شود.

4125