نصب کابین ضدعفونی برای مقابله با کرونا در کمپ تمرینی بشیکتاش

نصب کابین ضدعفونی برای مقابله با کرونا در کمپ تمرینی بشیکتاش

پایگاه خبری فوتبالی - بحران ویروس کرونا کشور ترکیه را هم درگیر خود کرده است. این کشور با بیش از 82 میلیون نفر جمعیت تا کنون 137 هزار نفر مبتلا به کرونا و بیش از 3700 قربانی به علت این ویروس را ثبت کرده است. اولین مورد مبتلا به کرونا در ترکیه در روز 21 اسفند ثبت شد و فوتبال ترکیه نیز از روز 29 اسفند متوقف شده است اما قرار است که مسابقات از یک ماه دیگر آغاز شود.

به گزارش فوتبالی، تیم های ترکیه ای تمرینات را در زمین تمرین خود با رعایت نکات بهداشتی آغاز کرده اند. قرار است که لیگ ترکیه از روز 22 خرداد از سر گرفته شود. باشگاه های ترکیه ای سعی می کنند که دستورالعمل های بهداشتی را برای جلوگیری از ابتلای اعضای خود به کرونا رعایت کنند. باشگاه بشیکتاش اخیرا از کابین جالبی رونمایی کرده که در آن همه بازیکنان و پرسنل باشگاه قبل از ورود به زمین تمرین ضدعفونی خواهند شد.

در حقیقت باشگاه ترکیه ای بشیکتاش با این اقدام می خواهد امنیت را برای تمامی اعضای خود رعایت کند. مسابقات در لیگ ترکیه مثل سایر لیگ های فوتبال جهان بدون تماشاگر خواهند بود. در حال حاضر تیم های استانبول و ترابزون اسپور با 53 امتیاز در صدر جدول لیگ ترکیه قرار گرفته اند و گالاتاسرای با 50 امتیاز سوم است.