خشم ترابزون اسپور از مجید حسینی

خشم ترابزون اسپور از مجید حسینی

پایگاه خبری فوتبالی- حسینی مدافع تیم ترابزون اسپور پیشنهاد تمدید قرارداد با این تیم را رد کرد تا جدایی اش از این تیم قطعی شود.

به گزارش فوتبالی، رسانه‌های ورزشی ترکیه خبر دادند که مجید حسینی به صراحت پیشنهاد تمدید قرارداد ترابزون اسپور را رد کرده و پس از سه فصل حضور در این تیم، قصد دارد رویای خود را در تیمی جدید و احتمالا کشوری دیگر جستجو کند.

قرارداد او با ترابزون فصل گذشته به پایان رسید اما مسئولان این باشگاه از آپشن یک سال تمدید خودکار استفاده کرده و مدافع ایرانی را در تیم نگه داشتند اما حالا باید به دنبال مدافعی تازه باشند.

آنطور که وبسایت «آجان اسپور» گزارش داده ترابزون اسپور پیشنهاد ۸۵۰ هزار یورو را ارائه کرد که در طول سه فصل، رقم ۷۵ میلیارد تومان را نصیب این مدافع ملی‌پوش می‌کرد اما حسینی از طریق نماینده‌اش اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر به تمدید قرارداد نیست و «مسائل مالی در این زمینه اهمیت» ندارند.

با این تفسیر باید جدایی این بازیکن را قطعی دانست. حسینی پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه استقلال را ترک کرد و راهی سوپرلیگ ترکیه و تیم ترابزون اسپور شد که وحید امیری را نیز به خدمت گرفته بود. اما امیری پس از یک فصل جدا شد و حسینی به عنوان تنها بازیکن ایرانی ترابزون در این تیم ماند.

او در این سه فصل ۶۰ بازی برای ترابزون اسپور انجام داد و مدافع اصلی تیم بنفش-آبی ترکیه بود. وی البته این فصل گذشته چند هفته نیمکت نشینی را تجربه کرد اما در مجموع روزهای خوبی را با ترابزون گذراند و دو گل نیز به ثمر رساند.

بنا بر ادعای نماینده حسینی که با رسانه‌های ترک مصاحبه کرده، او سه پیشنهاد از ترکیه، روسیه و قطر پیشنهاد دارد که «مهمترین پیشنهاد او از لیگ ستارگان قطر» است. وی اسمی از تیم‌های خواهان مدافع سابق استقلال نبرد.

آنچه که باعث خشم و ناراحتی مسئولان ترابزون شده این است که حسینی پس از سه فصل درخشش در این تیم و معرفی به فوتبال اروپا، به صورت رایگان از ترابزون اسپور جدا می‌شود و جدایی اش هیچ سودی برای تیم معروف فوتبال ترکیه نخواهد داشت.

در صورتی که حسینی ۲۵ ساله راهی لیگ ستارگان قطر شود، تعداد بازیکنان ایرانی در این لیگ قطر بیشتر و بیشتر خواهد شد. علی کریمی، رامین رضاییان، مهرداد محمدی و... هم اکنون در لیگ ستارگان شاغل هستند. پیش‌تر مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی ایران در تیم السد قطر حضور داشت.

7474