معاون سابق استقلال، ۶۰ میلیون تومان اجاره به باشگاه پرداخته است +سند

معاون سابق استقلال، ۶۰ میلیون تومان اجاره به باشگاه پرداخته است +سند

پایگاه خبری فوتبالی- معاون اسبق باشگاه استقلال روزهای پرخبری را پشت سر می‌گذراند.

به گزارش فوتبالی، جدیدترین ماجرایی که نام علی خطیر را سر زبان‌ها انداخته صحبتهای رضا افتخاری مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال است.

 افتخاری که با خبرگزاری مهر صحبت کرده درباره اینکه باشگاه برای یکی از معاونان سابقش منزلی اجاره کرده و کرایه آن را پرداخته، گفته:" کجای دنیا یک باشگاه برای مدیرش که ایرانی است چنین کاری می‌کند؟ اگر خارجی بود یک توجیهی داشت و وظیفه باشگاه بود اما این مدیر که ایرانی بوده و احتمالاً خودش هم منزل داشته است. نمی دانم چه بگویم. ماهیت همه برای هواداران مشخص شده است."

برای آنهایی که در جریان نیستند باید بگوییم که علی خطیر در دوران حضورش در استقلال، در آپارتمانی زندگی می‌کرد که پیش از او در اختیار پادوانی بود. نکته جالب اینکه طبق نامه‌ای که خبرگزاری کار ایران منتشر کرده، علی خطیر بابت اقامت در این منزل و عدم تخلیه آن در زمان مقرر، 60 میلیون تومان پرداخت كرده است تا مشخص شود که افتخاری بدون اینکه از اصل ماجرا باخبر باشد، چنین اظهارنظری کرده است.

معاون اسبق باشگاه استقلال پیش از این در گفتگویی که با خبرنگار فوتبالی داشت اعلام کرده بود که نزدیک به 600 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارد و تا امروز حتی یک ریال هم از این باشگاه دریافت نکرده است.

در نامه منتشر شده در خبرگزاری کار ایران، به این موضوع اشاره کرده که اين مبلغ اجاره  60 میلیونی به حساب فی مابین منظر گردیده.

 حسابی که از دید این خبرگزاری، حساب فی‌مابین خطیر و باشگاه استقلال بوده و از او با اینكه از هيات مديره و مديرعامل وقت استقلال مجوز سكونت رايگان در آن منزل را داشته است اما در نهایت مبلغ ٦٠ ميليون تومان اجاره از پولی که خطیر هنوز نگرفته كسر شده است.

4344