مدافع فرانسوی اولین مصدوم بارسلونا در پایان قرنطینه

مدافع فرانسوی اولین مصدوم بارسلونا در پایان قرنطینه

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان بارسلونا پس از 56 روز قرنطینه به تمرینات برگشتند که ساموئل اومتیتی مدافع میانی فرانسوی به علت مصدومیت از ناحیه پای راست از این جلسه تمرینی خارج شد.

به گزارش فوتبالی، نتایج اولین معاینات حاکی از آن است که اومتیتی دو تا سه هفته از تمرینات دور خواهد بود و باید به ریکاوری بپردازد. این بازیکن البته امیدوار است که به موقع به شروع فصل که حداقل شش هفته تا آن باقی مانده برسد. در حقیقت پزشکان بارسلونا پیش از این پیش بینی کرده بودند که به خاطر ناآمادگی بدن بازیکنان و عدم انجام تمرینات مناسب در دوران قرنطینه احتمال مصدومیت در زمان شروع دوباره تمرین ها وجود دارد.

اومتیتی اولین مصدوم دوران بعد از قرنطینه در دومین جلسه تمرینی بود. اومتیتی البته در سالهای اخیر یکی از بازیکنانی از بارسلونا بوده است که بیش از بقیه تجربه مصدومیت را داشته است اما به هر صورت ستین منتظر است تا هر چه زودتر این مدافع میانی فرانسوی را در اختیار بگیرد چرا که در صورت ازسرگیری فصل نقش این بازیکن فرانسوی می تواند خیلی کلیدی باشد. بارسلونا در حال حاضر در فاصله یازده هفته به پایان لالیگا با اختلاف دو امتیاز نسبت به رئال مادرید صدرنشین است و در زمان شروع دوباره بازیها جدال سختی را با سفیدپوشان خواهد داشت.