مستند آبی به رنگ آسمان در آستانه اکران آنلاین

مستند آبی به رنگ آسمان در آستانه اکران آنلاین

پایگاه خبری فوتبالی- تهیه‌کننده و کارگردان مستند «آبی به رنگ آسمان» از پیگیری‌ها برای اکران آنلاین این مستند در روزهای کرونایی خبر داد.

به گزارش فوتبالی به نقل از ایرنا، امیر رفیعی، تهیه کننده و کارگردان مستند آبی به رنگ آسمان اظهارداشت: متاسفانه محدودیت اکران و هم چنین شرایط کشور در نیمه دوم سال قبل در کنار بحران های مربوط به تیم فوتبال استقلال تهران، همه و همه باعث شدند تا آبی به رنگ آسمان به رغم تمایل مردم، خوب دیده نشود.

رفیعی ادامه داد: بیش از هزار شهر ایران سینما ندارند و حتی حدود هشتاد درصد از شهرهایی که دارای سینما هستند، بنابه دلایلی نتوانستند میزبان این فیلم باشند و به همین دلیل مخاطبان بسیاری از مشاهده آن محروم مانند.

رفیعی خاطرنشان کرد: هواداران استقلال طی پیام‌های خود پیگیر دیدن این اثر هستند تا کماکان دنبال ادامه اکران اما به صورت آنلاین باشم که امیدوارم ضمن تحقق موضوع و احترام به خواسته آن ها، با همراهی باشگاه استقلال و بازیکنان حال حاضر و گذشته و حتی هنرمندان، فرهنگ سازی بیشتری نیز جهت جلوگیری از دیدن غیرقانونی این فیلم که به‌صورت مستقل و شخصی ساخته شده صورت بگیرد تا بدین شکل از آن حمایت شود.

مستند بلند آبی به رنگ آسمان فیلمی پیرامون تاریخ باشگاه استقلال تهران است که پاییز سال گذشته به شکل محدود در گروه آزاد اکران شد.

همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان و رضا یزدانی روایت گر بیش از هفتاد سال قدمت باشگاه استقلال به قلم زنده یاد خشایار الوند در این مستند، هستند.

9697